-Void- Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja spontant vis han en denne tegningen av en tyrannosaurus i en F-14. Om han fortsatt bare vil ligge med deg så er det bare det han er ute etter. Lenke til kommentar
Gjest ts Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Haha, den skal jeg huske på Men fra spøk til alvor, er det umulig å "spore" menn som bare er ute etter ONS? Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hvordan skal en "spore" kvinner som bare er ute etter ONS? Er helt forferdelig altså for det er jo nesten bare det de vil og jeg har jo helt enorme emosjonelle behov de helt overser. Endret 3. mai 2010 av -Void- Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Vel. Jeg tror kanskje ONS-gutta er de som er mest frampå på fester og på byen. Det er rett og slett de som ikke har noe å tape. Hvis du er ute etter noe litt mer seriøst er det vel bedre å gå for de som eventuelt hinter frampå om at de vil noe mer etter å ha kjent deg hvertfall en liten stund. En grei huskeregel er vel at du vil ha han som faller for den du er, og ikke bare hvordan du ser ut. Og da må han jo ha observert hvordan du er, før han eventuelt prøver seg på deg. Så kolleger, medstudenter, og folk man går på aktiviteter med er vel kanskje bedre emner for langtidsforhold en en random fyr du aldri har sett før. ONS-gutta henger vel mest på utesteder, barer etc. Så de som tar kontakt der er som regel ikke ute etter noe mer enn det. Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ONS gutter kan jo enkelt spores ved at de på et eller annet vis vil forsøke å ende opp hjemme hos deg eller dem når kvelden er ferdig. Jeg for min del møtte dama mi på byen, og jeg ble veldig betatt med en gang. Hadde jo lyst på "noe mer" den kvelden, men skjønte fort at hun ikke var interessert i det og fulgte henne halveis hjem istedenfor . Så ringte jeg henne noen dager senere og etter en stund var vi kjærester. Poenget er at det er lett å skjønne hvem som vil i buksene på deg, men at det er like lett å bare la vær. Blir du interessert i en fyr ute på byen så er det jo en grei regel å ikke drikke seg dritings, men ha såpass kontroll at du kan si at du vil ha kontakt en annen gang også... Det er ihvertfall MANGE som er i samme situasjon som deg. Jeg var det selv til jeg var 23-24, og se på meg nå!! Det ordner seg for deg også. Det verste du kan gjøre mot deg selv er å tro at noe er feil. Det som skjer det skjer. Lykke til! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg ser at du sier at du ikke er flørtete av deg, kan hende det er her problemet ligger. For at en gutt skal vise interesse, må du vise litt interesse selv. Da er det lettere for gutten å ta kontakt. Du trenger ikke klenge på han, bare vise at du er interesert. Ellers er det bare å ha god selvtillit, og satse på at du finner han du er ute etter etterhvert. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Anonym programmeringsmann ingen i denne delen av forumet aner hvem er. Jasså? Jeg er titt og ofte innom java-forumet, eller teller det ikke? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Pah, det orner seg - selv for oss som ikke har hatt kjæreste før, det er jeg sikker på. I mellomtida så gjør du det du vil og syns du får noe ut av. Og ja, bli kjent med folk på nett funker faktisk fjell - har fått noen gode venner hos søta bror ut av det, dog ikke via dating sider Prøv noe nytt på et nytt(?) sted, jeg syns det hjalp meg når jeg kom til Kongsberg.. som jeg forøvrig har innsett at er et høl, but hey - whatever works! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå