Toast Is Pimp! Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har du lyst på animert Matrix bakgrunn? http://zmatrix.sourceforge.net/ Virker fint i Windows 7 selv om programmet er gammelt. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hei Chris! Fikk du gjort noe i helgen? Stå på! Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Hei Chris! Fikk du gjort noe i helgen? Stå på! God kveld På fredag tok jeg turen til Biltema, Clas ohlson og Jula. Utvalget av såkalte låvedør hengsler var ganske bra alle steder, men dette blir for ustabilt. Det er for mye slark i leddet, og det vil føre til ujevnheter mellom midtskjermen og sideskjermene. Jeg fortsetter å bruke de veggfestene jeg har brukt til nå, men har funnet en erstatning som kanskje fungerer like bra, og som er mye billigere Når det kommer til stativet og pulverlakkering, så ringte jeg til firmaet. De sa onsdag 19.05 Synd at det skal ta så lang tid, men greit nok. Den dagen er jeg ferdig med eksamen, passer meg ypperlig egentlig Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Får vi oppdateringen i dag eller? Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Får vi oppdateringen i dag eller? Det får dere vettu Her er den 5. updaten på prosjektet! Endret 20. mai 2010 av christhenoob Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dette ble fine greier! Men pokker så stor bilder da! Nettleseren min tok helt av Selv synes jeg denne setupen virket interessant: På denne måten kan man jobbe med eksempelvis bilderedigering på en helt annen måte! Hvis jeg skal ha en tredje skjerm, evt. bytte ut skjerm nr. 2 tror jeg at jeg vil ha den på høykant. Uansett, tøms øpp Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Stor musematte sa du? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=94603 Har den selv og den er gigantisk og billig! Kan kjøpe 2 stk der den ene er under skjermen og andre til mus og tastatur. Sykt fett prosjekt! Genialt! Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Ble bra! Takker Dette ble fine greier! Men pokker så stor bilder da! Nettleseren min tok helt av Selv synes jeg denne setupen virket interessant: På denne måten kan man jobbe med eksempelvis bilderedigering på en helt annen måte! Hvis jeg skal ha en tredje skjerm, evt. bytte ut skjerm nr. 2 tror jeg at jeg vil ha den på høykant. Uansett, tøms øpp Kan godt hende at et slikt oppsett er ideelt for bilderedigering osv but thats not my boat Ble bra! +1 Takker Stor musematte sa du? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=94603 Har den selv og den er gigantisk og billig! Kan kjøpe 2 stk der den ene er under skjermen og andre til mus og tastatur. Sykt fett prosjekt! Genialt! Takk for linken og kommentaren Jeg har vært dum nok til å bruke 500kr på en Xtracpad XXL musematte fra usa jeg da, får håpe den gjør jobben. Hvis ikke, så blir det corepad på meg og I dag skal jeg ta fra hverandre stativet igjen, for å gjøre enda mer kabling. Strømkablene til sideskjermene skal tres inn i stativet, så dette ser enda mer ryddig ut. Bilder kommer senere! Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Kanskje litt sent å komme med dette nå. Men hvorfor ikke sveise på holdere til høyttalerne dine? F.eks på baksiden den flyttbare delen. Ser ut som du ikke helt vet hvor du skal plassere de. Utrolig bra resultat, godt jobbet! Lenke til kommentar
zebe Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvor fant/fikk du kjøpt stålet? Har tenkt å lage meg et eget stativ også for 3stk 24". Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 HAhaha, sick! Sånn vil jeg ha *HINT* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå