Gjest Slettet+9812734879 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hei har kjørt kanskje i gjennom fotobokser 15ganger nå, og har kanskje kjørt litt over fartgrensa. får eg bot ? når får eg boten i posten egentlig da? mister eg lappen? har akuratt fått lappen skjønner du. Endret 16. mars 2011 av Slettet+9812734879 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er forskjellige typer fotobokser. Noen tar bilde ved passering, det merker du garantert da blitzen er skikkelig sterk. Noen ganger bytter de ut kameraet inni boksen for å foreta trafikktellinger, da er det ingen fare for å bli tatt og du kan vanligvis se at det sitter ett annet kamera inni boksen. De skumleste boksene er de som måler gjennomsnittshastighet mellom 2 bokser, jeg kjenner kun til en strekning som har dette og det er E6 gjennom Gudbrandsdalen. Kan godt være at dette finnes flere steder. Noen som vet om andre oppsett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734879 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kjører da strekninga evje-kristiansand i aust/vest agder og E18 mellom krsand og arendal. det er de fotoboksene der. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du vil ikke merke et like sterkt blink i de nye fotoboksene med infrarødt kamera. Har ikke full oversikt over boksene på strekningene du prater om selv om jeg bor i Kristiansand, har ikke "testet" fotoboksene kan du si. Tror at de som står i Baneheitunnelen i Kristiansand er av ny type, noen som kan bekrefte dette? For øvrig finnes det strekningsmåling også på E18 i Bamble, Telemark. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Du kjører vel ikke jevnlig gjennom 15 fotobokser? Er da ikke så vanskelig å huske på hvor du har fotobokser på dine vanlige ruter. Å selv på nye steder så er det skiltet da. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er gjennomsnittsmåling på riksveg 3 gjennom Østerdalen, like sør for Alvdal. Er ikke sikker på om den er aktiv enda, men tror de skulle aktivere den i løpet av mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå