1993 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Noen ganger, spesielt etter jeg har sitter foran pcen og jeg lukker øynene, så ser jeg synsfeltet for meg i negativ vanskelig å forklare... men jeg ser liksom fortsatt det jeg så rett før jeg lukket øynene. det går over etter noen sekunder. Noen som vet hva det er? hvis jeg for eksempel ser på tv og det er et vindu ved siden av tven og det er lyst ute, så blir det etterhvert et grønnt felt i synsfeltet der vinduet er. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er vel ganske vanlig, bare at du har det i litt sterk versjon. Lenke til kommentar
Gjest thegame Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Helt 100% fysiologisk normalt. Lenke til kommentar
1993 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) helt normalt? det var ikke sånn før, og har i det siste blitt litt verre. Jeg har også noen andre "irritasjonsmomenter" med øynene, hvis jeg myser og ser på en hvit overflate så ser jeg små lysprikker som svirrer rundt... Endret 6. mai 2010 av 1993 Lenke til kommentar
Gjest gutt Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 har noe det samme, vert sån lenge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå