Gå til innhold

Ny PC til videoredigering

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe ny PC som skal kunne brukast til videoredigering i AVCHD (i tillegg til litt biletredigering i Photoshop og vanleg kontorbruk). Har i utgangspunktet tenkt å bruke Pinnacle, som er ok til mitt budsjett, og som er det eg har brukt før.

Har lest diverse postar på forumet, utan heilt å kome i mål med kva eg bør gå for. Det eg eigentleg er ute etter er vel ei maskin som er god nok til det eg har behov for (med litt margin), til ein billegast mogleg penge.

Viktigaste krav frå Pinnacle er:

# Windows® 7, Windows Vista® (SP2),Windows XP (SP3)

# Intel® Pentium® or AMD Athlon™ 1.8 GHz (2.4 GHz or higher recommended) - Intel Core™ 2 or i7 2.4 GHz required for AVCHD* (2.66 GHz for AVCHD* 1920)

# 1 GB system memory recommended, 2 GB required for AVCHD*

# DirectX® 9 or 10 compatible graphics card with 64 MB (128 MB or higher recommended) - 256 MB required for HD and AVCHD*

# DirectX 9 or higher compatible sound card

Det eg treng litt hjelp til då er:

1.

Eg satsar på Win7, men er usikker på kva versjon eg eigentleg har bruk for. Er det nokon gode tips?

2.

Anbefalingar på hardware. Maskina skal ikkje brukast til spel, videoredigering blir nok det tyngste den får å slite med. Men har ikkje behov for noko over-kill, oppgraderer heller etterkvart etter behov.

Reknar med at feks Intel Core i7 930 er eit greit utgangspunkt til prosessor, og feks 4 GB RAM. Når det gjeld hovudkort, skjermkort, evt lydkort, psu, kabinett etc har eg ikkje så mykje peiling på kva som er bra, tar gjerne imot tips. Har ein skjerm på 1680x1050 no, men vil ha moglegheit til å kunne kjøre større oppløysing seinare. Har heller ikkje behov for anna periferi-utstyr.

3.

Satsar på ein SSD-disk til operativsystem, men veit ikkje kor stor ein egentleg bør ha.

Er ein 5400-disk ok til fillagring, eller er det nokon fordel med 7200-disk med tanke på å jobbe med video?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forslag her fra Netshop. Jeg har lagt inn prosessor i5-750 da du ønsket å få den så billig som mulig. i5-750 yter ikke veldig mye under i7-930.

Produktnavn Lager Antall Pris Totalt

Intel Core i5 750 2,66Ghz Socket 1156

8MB, BOXED m/vifte CPU 20+

1 495,- 1 495,-

MSI P55-CD53, P55, Socket-1156

DDRIII, ATX, 1xPCI-Ex(2.0)x16, GbLan Ubekreftet

02.05.10

825,- 825,-

Western Digital 500GB S-ATA II 7200 RPM

Caviar Green Power 32MB cache 3,5" 5

375,- 375,-

Intel® X25-V SSD 40GB 2,5"

SATA2, R/W up to 170MB/35MB sec MLC, G2 1

915,- 915,-

Sony DVD-brenner AD-5240S intern

SATA, 24X Double layer sort, bulk 20

185,- 185,-

Fractal Design Miditower, "Define", Sort

med støydempningsmatter 20+

695,- 695,-

Corsair strømforsyning, VX450W

120mm vifte, faste kabler 1

599,- 599,-

Microsoft Windows 7 Home Premium OEM

Norsk, 64 bit, DVD 20+

850,- 850,-

Mushkin DDR3 4GB extreme Performance i5

XP3-12800 2x2048MB 1600MHz. (8.8.8.24) 3

1 025,- 1 025,-

HIS Radeon HD 5670 512MB GDDR5 IceQ

PCI-Express 2.0, DVI, native-HDMI 2

795,- 795,-

Sum 6 207,-

Miljøavgift 0,-

Fraktforsikring 0,-

Frakt inkl. evt. gebyr 0,-

Mva 1 552,-

Totalt 7 759,-

Pris vises eks. mva.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

Takk for tips, skal sjekke dette ut litt meir.

Når det gjeld storleik på diskar, så får eg vurdere det litt sjølv kor mykje eg skal kjøpe.

Når det gjeld prosessor, så er vel kanskje i5 750 litt knapt i forhold til spesifikasjonane, men endrar eg til i7, så fører det kanskje til endringar på hovudkort og psu også? Er kanskje dumt å spare på dette?

I tillegg endrar eg nok DVD til BlueRay, så eg kan få ut filmane i full kvalitet.

Lenke til kommentar

Takk for tips, skal sjekke dette ut litt meir.

Når det gjeld storleik på diskar, så får eg vurdere det litt sjølv kor mykje eg skal kjøpe.

Når det gjeld prosessor, så er vel kanskje i5 750 litt knapt i forhold til spesifikasjonane, men endrar eg til i7, så fører det kanskje til endringar på hovudkort og psu også? Er kanskje dumt å spare på dette?

I tillegg endrar eg nok DVD til BlueRay, så eg kan få ut filmane i full kvalitet.

Du kan kjøpe i7 til det hovedkortet, men da 8-serien feks i7-860.

Dersom du skal ha i7-9 serien blir det å bytte ut CPU, hovedkort og ram til feks denne pakken. Det blir selvsagt en del dyrere fordi du må ha et dyrere hovedkort og 6 GB ram istedenfor 4 GB. Ytelsesmessig er det mulig at det blir noen promille bedre.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

Har sett litt vidare basert på kommentarane, og forslaget no er som følgjer:

Videoredigerings-PC

Er det nokre spesielle svakheiter her, som eg burde gjere noko med?

Går ut frå at dette er godt no skjermkort til min bruk, og at psu er stor nok?

Når det gjeld kor stor lagringsdisk eg skal kjøpe, så har eg vel ikkje heilt bestemt meg, men trur eg går for ein 80 GB SSD i alle fall. I tilleg blir det vel ein Win7 Home Premium lisens.

Burde ein gå for hovudkort med USB3 eller ekstern sata, eller er det like greit å kjøpe eit USB3-kort? (Dette med tanke på eventuell ekstern backup disk)

Lenke til kommentar

Ser at hovudkortet eg har på lista ikkje er så veldig tilgjengeleg på dei fleste nettbutikkar, er det nokon som har andre anbefalingar, blant anna MSI P55-CD53 er jo anbefalt i ein tidlegare post? Vil det vere snakk om noko særleg ytelsesforskjellar for min del, eller skal eg heller sjå kva som finst av eksterne tilkoplingar etc?

Når det gjeld 1156-sokkelen, vil det bli lansert nye prosessorar på den, eller er det 1366 som gjeld framover?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...