Alexhoop Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei, er en gutt på snart 15 og veier lite, spiser dritt bare, er uaktiv, tynn, drikker, røyker. <- Vet at ingenting av dette er sunt og bra for min alder, untatt uaktiv gaming ofcourse hehe, Jeg har sluttet og drikke, og røyker sjeldent Jeg må vite hvordan treningsmåter du kan gjøre hjemme som push-ups, armhevninger, stå planke osv! (Trenings rutiner vær dag) Kosthold er ikke helt sikker på, skal prøve og spise god frokost middag og før jeg legger meg iallfall, og måltider imellom. Svar meg raskt pls! - Alex Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du ser jo problemet.. Så da er bare å fikse på det. 1) Slutte å røyke 2) Slutte å drikke eller hold det til helgene 3) Spis mer næringrikmat 4) Tren Så spiser du mye! Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Pijus takk for svar:)! Ja jeg skal slutte og røyke, i min alder er det iallfall ikke sunt, gjør det ikke fordi jeg tror det er kult heller da. Ja, holder meg unna fester, koser meg kanskje med ett par noen helger. Ok, skal prøve og spise en del sunt og holde meg til det ei stund:) Jeg er ikke sikker på hva jeg skal trene med? Noe jeg kan gjøre hjemme helst som og ta Armhevninger push ups eller planke. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ikke hold deg borte fra fester, nyt livet ditt. Men hold det til visse grader og kun i helgene. Prøv å spis sikkelig mat også, altså så mye ubearbeidet mat som over hode mulig. Egg, kjøtt, grønnsaker, frukt er alltid en pluser i helsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå