Star Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hei! jeg har et AOpen AX6BC P2 kort som jeg har fått nylig av noen bekjente.. de fikk plutselig ikke start på maskinen. Hva kan være galt? har testa flere skjermkort, har kjøpt ny prosessor (350mhz 100bus) Har sjekka flere ram++ Ingenting fungerer fortsatt.. vifter o.l starter, men ingenting vises på skjerm.. Er hovedkortet kortsluttet? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 sjeldent at ett hovedkort blir kortsluttet, har du prøvd flere power/psu? prøvd clear cmos og slikt? du har jo prøvd mye allerede, kan være en bagatell, led's ikke sitter der de skal på hovedkortet eller no slikt når du har prøvd alt mellom himmel og jord, og det fortsatt ikke funker, så ja.. da har nok hovedkortet tatt kvelden Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 sjeldent at ett hovedkort blir kortsluttet, har du prøvd flere power/psu? prøvd clear cmos og slikt? du har jo prøvd mye allerede, kan være en bagatell, led's ikke sitter der de skal på hovedkortet eller no slikt når du har prøvd alt mellom himmel og jord, og det fortsatt ikke funker, så ja.. da har nok hovedkortet tatt kvelden snufs.. Eg har prøvd forskjellige psu`er.. cleared cmos ca. 100 ganger, og har kun powerknapp i .. ingen leds... hovedkort dødt? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 prøv å bare starte opp med skjermkort, hk, cpu +vifte og memory. ingen kabinetter eller harddisker o.l. Lenke til kommentar
Star Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 prøvd det også.. regner med at hk er dødt:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå