Lexiboij Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei, har lyst til å kunne filme det jeg spiller på PS3en i ny og ne. Jeg skal kople opp til PC-skjermen så jeg kan vel ikke bruke noen av disse kortene? Noen som har gjort noe lignende, og hvilke programmer ble brukt? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1187310 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Takker, men div. capture cards fungerer ikke for meg. Trenger hjelp til å kople PS3en opp til PCen. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Takker, men div. capture cards fungerer ikke for meg. Trenger hjelp til å kople PS3en opp til PCen. Hva hadde du egentlig sett for deg da ? Hvilke innganger på din PC er passende for å koble en PS3 til tror du ? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Har googlet en del, ikke bare søkt på forumet her, mange skryter over at de filmer med fraps, derfor er det vel mulig å koble den opp til PCen? Ikke vet jeg, det er vel en grunn til at jeg spør? Endret 4. mai 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Om du hadde lest videre nedover har du latt merke til EasyCap. Denne dingsen bruker USB port for å ta opp eller spille av på PC'en. Unntaket er da at du kun får composite signal. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har googlet en del, ikke bare søkt på forumet her, mange skryter over at de filmer med fraps, derfor er det vel mulig å koble den opp til PCen? Ikke vet jeg, det er vel en grunn til at jeg spør? Mange filmer med fraps ja men da spiller de også på PC'n, fraps tar bilder ifra skjermkortet på PC'n. De som filmer for PS3 og XBox bruker eksterne enheter for å ta opp selve video-signalet som disse sender ut. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Ah, jeg begynte å lure på hvordan det var mulig, har kjennskap til Fraps da samtlige av mine filmer er laget med det. Skal se litt nærmere på Easycap. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Er det mulig å finne Easycap i en fysisk butikk eller blir jeg nødt til å gå for internett? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det mulig å finne Easycap i en fysisk butikk eller blir jeg nødt til å gå for internett? Dette er et typisk web-produkt. Claes Ohlson eller Teknikkmagasinet kunne vel tenkes å kunne ta inn noe slikt men har ikke sett det der heller. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Ok, takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå