Klossmajoren Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 jeg vil ha en iphone 3Gs black uten binding, vet noen her hvor jeg kan finne det? elkjøp, expert, elprice osv?? jeg begynner å bli passe lei nå av og gå rundt og bli forvirra, alt jeg vil ha er en iphone 3gs uten binding, helst fra NetCom.... takk for alle svar Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Slik jeg har forstått det er markedsmodellen til Apple å kun selge iPhone med binding, du må eventuelt kjøpe deg ut av bindingen. Søk litt på ipod1.no og se hva du finner. Lenke til kommentar
K011 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Kjøp iPhone 3gS 16gb med Telenor Surfprat Large, til 1,- i butikk (Spaceworld er best!) Hehe. Bryt abonnementet samme dag, for abonnementet koster 1099 pr mnd og bryter du det samme dag slipper du å betale for første mnd. Bryt samme dag og betal bruddgebyret på 4800,- neste regning. Totalpris 4801,- og evt. etablering. Netcom har et abonnement som heter iTalk Large, tilsvarende Telenor. Der koster samme telefon 1,- og bruddgebyret er 4600. Men tror du må betale for første mnd (999,-) uansett når du bryter. Jeg er usikker, er det aktuelt - kontakt Netcom Kundeservice. Tegn binding og bryt fordi: 1. Du får fjernet operatørlåsen ved binding 12 mnd 2. Totalt sett billigere enn å kjøpe den uten abo For ja, du får kjøpt den uten abo helt åpen via LUDOSTORE. Da koster telefonen 6299,- mener jeg:) Endret 5. mai 2010 av K011 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Kjøp iPhone 3gS 16gb med Telenor Surfprat Large, til 1,- i butikk (Spaceworld er best!) Hehe. Bryt abonnementet samme dag, for abonnementet koster 1099 pr mnd og bryter du det samme dag slipper du å betale for første mnd. Bryt samme dag og betal bruddgebyret på 4800,- neste regning. Totalpris 4801,- og evt. etablering. Netcom har et abonnement som heter iTalk Large, tilsvarende Telenor. Der koster samme telefon 1,- og bruddgebyret er 4600. Men tror du må betale for første mnd (999,-) uansett når du bryter. Jeg er usikker, er det aktuelt - kontakt Netcom Kundeservice. Tegn binding og bryt fordi: 1. Du får fjernet operatørlåsen ved binding 12 mnd 2. Totalt sett billigere enn å kjøpe den uten abo For ja, du får kjøpt den uten abo helt åpen via LUDOSTORE. Da koster telefonen 6299,- mener jeg:) takk for svar! jeg så litt på ludostore.no og jeg fant iphone 3Gs uten operatør lås, betyr det at jeg bare kan bestille den, få den i posten, og så bruke kontantkort på den?? Lenke til kommentar
K011 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kjøp iPhone 3gS 16gb med Telenor Surfprat Large, til 1,- i butikk (Spaceworld er best!) Hehe. Bryt abonnementet samme dag, for abonnementet koster 1099 pr mnd og bryter du det samme dag slipper du å betale for første mnd. Bryt samme dag og betal bruddgebyret på 4800,- neste regning. Totalpris 4801,- og evt. etablering. Netcom har et abonnement som heter iTalk Large, tilsvarende Telenor. Der koster samme telefon 1,- og bruddgebyret er 4600. Men tror du må betale for første mnd (999,-) uansett når du bryter. Jeg er usikker, er det aktuelt - kontakt Netcom Kundeservice. Tegn binding og bryt fordi: 1. Du får fjernet operatørlåsen ved binding 12 mnd 2. Totalt sett billigere enn å kjøpe den uten abo For ja, du får kjøpt den uten abo helt åpen via LUDOSTORE. Da koster telefonen 6299,- mener jeg:) takk for svar! jeg så litt på ludostore.no og jeg fant iphone 3Gs uten operatør lås, betyr det at jeg bare kan bestille den, få den i posten, og så bruke kontantkort på den?? Du kan helt fint bestille den, få den i posten, og så bruke kontantkort på den! Ville likevel anbefalt deg å tegne binding, og bryte denne da det vil bli billigere, du får låst den opp og du kan gjøre som du vil. Er snakk om 1500,- da, men du må jo ikke. Og jeg ville egentlig ikke brukt kontantkort i en mobil i det hele tatt. Har du et godt argument for å bruke kontantkort? Jeg ville evt sett på LudoMobil Terningkast 6 der de gir deg 185,- pr mnd til å ringe, sende sms og mms, evt være på internett for. Bruker du under 185,- betaler du ikke noen ting, bruker du mer betaler du bare for det som er gått over 185,- Tenk på det! Lenke til kommentar
Newton Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg ville ikke kjøpt iPhone 3GS i dag, når ny modell atter alt å dømme lanseres om litt over en måned. Da vil du enten få en mye bedre iPhone til omtrent samme pris, eventuelt en 3GS til lavere pris. Endret 5. mai 2010 av Newton Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg ville ikke kjøpt iPhone 3GS i dag, når ny modell atter alt å dømme lanseres om litt over en måned. Da vil du enten få en mye bedre iPhone til omtrent samme pris, eventuelt en 3GS til lavere pris. tro du at de vil senke prisen på 3gs'en når 4g kommer ut? og sånn ca. hvor mye vil de senke prisen med? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vil jo sikkert være mange som slenger ut sin "gamle" 3GS på finn. Lenke til kommentar
jic Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg ville ikke kjøpt iPhone 3GS i dag, når ny modell atter alt å dømme lanseres om litt over en måned. Da vil du enten få en mye bedre iPhone til omtrent samme pris, eventuelt en 3GS til lavere pris. Jeg er uenig, for det første så kommer det være umulig å få kjøpt 4g når den kommer så om du trenger en tlf nå så er det like greit å kjøpe det, istedet for å vente på iphonen skal komme. Husker det var 2-3 mnd vente til på 3gs når den kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå