zebe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Noen som vet om en bra lite program som kan følge med på hvor mye jeg laster opp og ned? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hva med å skrive " Bandwidth Monitor" på google.no ? Er det så vanskelig? Endret 2. mai 2010 av taz Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Smart du, men jeg har nok prøvd det. Finner bare slike trail versjoner. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 NetTraffic, kanskje? Skal prøve den, takk! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Smart du, men jeg har nok prøvd det. Finner bare slike trail versjoner. Takk som spør... Treff nr 2 på google? FreeMeter Bandwidth Monitor For Windows. Mindre (45KB) og mer gratis blir det ikke. Endret 2. mai 2010 av taz Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Smart du, men jeg har nok prøvd det. Finner bare slike trail versjoner. Takk som spør... Treff nr 2 på google? FreeMeter Bandwidth Monitor For Windows. Mindre (45KB) og mer gratis blir det ikke. Den virker ikke med windows 7. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Smart du, men jeg har nok prøvd det. Finner bare slike trail versjoner. Takk som spør... Treff nr 2 på google? FreeMeter Bandwidth Monitor For Windows. Mindre (45KB) og mer gratis blir det ikke. Den virker ikke med windows 7. Merkelig,jeg kjører windows 7 og fungerer utmerket her... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) -selvsensur- Endret 3. mai 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
uffjohn Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Dersom man trenger et program som kan skille mellom LAN og annen trafikk, sjekk ut Networx, freeware er det også Kan også synkronisere databruk mellom datamaskiner på LAN med networx installert, ganske fancy Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Den virker ikke med windows 7. Den fungerer helt fint med Win7 x64 her hvertfall. Behøvde ikke kompabillitetsmodus eller admin heller. Det beste er å ha en router som støtter SMTP (DD-WRT støtter dette). Da kan man monitorere båndbredde på internettporten til router med f.eks Perfmon. Endret 6. juni 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bruker selv Du Meter og har gjort det helt siden Windows 98 tiden. Fungerer meget bra. Koster noen kroner, men det er det verdt. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Bruker selv Du Meter og har gjort det helt siden Windows 98 tiden. Fungerer meget bra. Koster noen kroner, men det er det verdt. Prøvde den, og det var akkurat det jeg letet etter. Lite lett program som viser ned og opp hastighet. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå