JMViper Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei, Det finnes vell en egen bok for oppkjøring til moped? Finnes denne boka i lydbok også? i så fall, hva heter den? Jeg har en ganske gammel oppkjøringsbok kom ut i 2003, til 125cc. Er det noen store forskjeller på den/de nyere bøkene til oppkjøring til sykkel. Og hvor ofte kommer det ny oppkjøringsbok? Takk , ble litt mange spørsmål Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mc - boka er mye større enn Mopedboka. Mopedboka koster 200-250,- på din nærmeste trafikkskole. Min, og stort sett de fleste andre sin, heter "veien til førerkortet, to,tre og firehjuls MOPED." Skrevet av Grønbeck, Rogstad og Solemsli Lenke til kommentar
JMViper Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Mc - boka er mye større enn Mopedboka. Mopedboka koster 200-250,- på din nærmeste trafikkskole. Min, og stort sett de fleste andre sin, heter "veien til førerkortet, to,tre og firehjuls MOPED." Skrevet av Grønbeck, Rogstad og Solemsli Okey, da blir det ut å kjøpe moped bok Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Vi fikk på trafikalt grunnkurs, hør med trafikkskolen din før du kjøper med mindre du har tatt TGK... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kjøpen veien til førerkortet så slipper du å kjøpe enda ei bok når du skal ta billappen. Lenke til kommentar
JMViper Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Kjøpen veien til førerkortet så slipper du å kjøpe enda ei bok når du skal ta billappen. kanskje det ja. men står det om moped og slikt i den boka?? Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kjøpen veien til førerkortet så slipper du å kjøpe enda ei bok når du skal ta billappen. kanskje det ja. men står det om moped og slikt i den boka?? nei. men det står om det grunnleggende i trafikken? men er vel ikke all verden stress å kjøpe to bøker heller. Går du på mopedkurs er teoriboka inkludert i prisen... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Kjøpte den boka i går, men greide å miste den på veien hjem Fine 200kr ut av vinduet det Anbefaler deg å bare låne den på biblioteket eller av en kompis Selv om du sikkert ikke er like rotete som meg Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Kan og anbefale http://www.prove.no/, for øving. Husk at det ikke er nok å bare ta disse testene. Endret 14. mai 2010 av trettentrettisju Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 For moped er det nok å bare ta tester jo. Velg det som er "sikrest" av valg hele tiden, så får du nok ingen feil. Lenke til kommentar
JMViper Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Kjøpte den boka i går, men greide å miste den på veien hjem Fine 200kr ut av vinduet det Anbefaler deg å bare låne den på biblioteket eller av en kompis Selv om du sikkert ikke er like rotete som meg DU skal ikke se bort i fra det men det var kanskje ikke så dumt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Du kjenner vel sikkert noen som har tatt mopedlappen? de har iallefall ikke noe serlig bruk for boken etter de har fått lappen så du kan vel få lånt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå