Gå til innhold

Canon 50D, 500D eller 550D?

Anbefalte innlegg

Takker for svar folkens!

Har absolutt tru på at filmfunksjonen er handy og at filmane blir veldig bra, om man kan å bruke kameraet riktig. Dette må eg sjølvsagt sette meg inn i! Også det å ta bilete som blir bedre enn "ok" er treningssak, så må i alle tilfelle mykje trening til :)

Har lyst å prøve 50D, så skal nok prøve det i løpet av veka. Spørs då kor lenge tilbodet er 4995? Kikka innom tidligare i dag, 5 stk på lager...

Men eg trudde objekt, heilt vanleg - slik som følg med gjerne, kosta rundt 2000 kr. Ser vel i ettertid at det var kanskje litt mykje..

Ser at 50D skal ha betre ergonomi, og det gledar eg meg til å prøve. Korleis er det eventuelt å kjøpe 50D brukt? Har antal bilete tatt mykje å sei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom ein ny butikk i dag og fekk prøve Canon 50D. Var mykje betre å holde i, kjennest betre bygd og er tyngre som berre er positivt i mine auge. La av kameraet og tok bussen heim, men bråsnudde og reiste tilbake til Bergen by.

Det vart til slutt 50D med Canon EF-S 18-135mm 1:3.5-5.6 linse. :)

Har tatt nokre bilete og prøvd ut ein del funksjonar, og er kjempefornøgd med kameraet -- kanskje ikkje heilt med eigen kunnskap endå :)

Vil med dette takke for gode tilbakemeldingar her på forumet! Lenge leve diskusjon.no!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt kamera! Du gjorde absolutt et godt valg. Objektivet du valgte er nok ikke blant de aller skarpeste men har til gjengjeld et veldig anvendelig brennviddeomfang.

Om du skulle trenge noe mer lyssterkt så anbefaler jeg at du tar en titt på EF 50mm f1.8. Den "koster nesten ingen ting" i forhold til hva du får og gir uendelig mange kreative muligheter du kan leke deg med. Litt "plastic fantastic" er den riktignok men koster jo deretter, det viktigste er imidlertid at den tar skarpe fine bilder og at du får muligheten til å eksperimentere med DOF. Er også fin når du vil unngå å bruke blits for å bevare stemningen i litt dunkel belysning. Dette er mye moro for pengene! :thumbup:

Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt kamera :thumbup:

Som nevnt over, så gjorde du et godt valg. Uansett om du hadde valgt 550D eller 50D så er det godt valg. Begge kameraene er ekstremt gode.

Nå får du bare ta masse bilder så vise hva du kan. :new_woot::dribble:

Lenke til kommentar

Takk for tips :) Har også hørt om objektivet frå søstera mi, så trur eg må sjekke det ut!

Hehe, skal sjå om eg kanskje kan slenge opp nokre blinkskudd, men først må eg lese:

"Guide: Blender, lukker(tid), ISO og litt til" :)

Om de har andre råd, hint eller tips så ikkje nøl med å poste. ;)

Lenke til kommentar

Har ein liten svart prikk som kjem på alle bileta som er tatt på 18mm. Har sjekka objektivet, spegelen, men tørr ikkje heilt å demontere kameraet eg kjøpte i går :p

Har prøvd sensorrens, men det gav ikkje utslag... På 30mm og oppover kan eg ikkje sjå "rusket".

What to do??

Lenke til kommentar

Prøvde med ulike brennvidder og blender på f/22, og då kom den tydeleg fram. Ser også ut til at det er eit lite parti med fett på objektivet, som eg kanskje kan ta vekk? Kor lite tåler sjølve linsa før den tar til seg riper? Vil helst ikkje ødelegge den med for eks litt fuktig q-tips..

Endret av kazzkizz
Lenke til kommentar

Ser ut til å vere på alle brennvidder, ja... Då blir det retur til butikken i morgon tidleg.

Korleis kan det vere på sensoren? Kva kan ha skjedd?

Det kan være olje som har kommet på sensoren under produkjon, eller det kan være en feil på sensoren som ikke ble fanget opp under kontrollen.

Endrer størrelsen på prikken med hvor stor/liten blender du har?

Lenke til kommentar

Merkeleg, ser ut til at prikken er vekk no. Var veldig lett og sjå med f22 og 1-2 sekund lukkartid, men no kan eg ikkje sjå den! Ikkje med andre innstillingar/brennvidder heller. Eg skjønnar ingenting... Men om det berre var eit rusk på sensoren (er det mogleg?) så er det kanskje vekk?

Lenke til kommentar

Virker som det er objektivet som er synderen her, men før du går til butikken...

-sjekk om det er et støvkorn på frontelementet eller bakelementet, og fjern med q-tip

-prøv å se om du ser no skit på sensoren. hvis du tør fjerne den selv, så prøv det...

Om ikke noe av dette hjelper så går du til butikken.

Tipset om å bruke høyeste F-stop er veldig bra. Kan du låne et annet objektiv å sjekke med?

Jeg har brukt makroobjektivet mitt for å sjekke det samme før og da fikk jeg fram nesten alt gromset som var å oppdrive mellom frontelementet og sensoren.

Lenke til kommentar

Har rensa objektivet med q-tips så godt som eg får til, og så vidt på spegelen inne i kamerahuset, men framleis er rusket der.. Driv og lastar opp bilete til imageshack no, så kjem snart.

Kvar i kameraet sitt sensoren? Er det andre stadar enn front på objektivet og bak på objektivet samt sensor/spegel det kan samle seg støv/rusk som påverkar bileta?

Har ikkje moglegheit for å prøve med anna objektiv før i morgon, kanskje like enkelt og ta det med til butikken då.

http://img517.imageshack.us/i/149b.jpg/

http://img219.imageshack.us/i/161i.jpg/

http://img580.imageshack.us/i/183p.jpg/

http://img153.imageshack.us/i/185p.jpg/

http://img94.imageshack.us/i/186bv.jpg/

http://img190.imageshack.us/i/143pj.jpg/

Endret av kazzkizz
Lenke til kommentar

Det der er klassisk eksempel på støv på sensoren. Ettersom flekken flytter seg, så sitter den ikke fast. Hvis du har en liten blåse/øreskyller e.l. så kan du fjerne det selv.Eller så stikker du innom butikken, så fikser de det for deg. Våtrens trenger du ikke.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Kan du se det i søkeren, hvis du blender ned og bruker nedblendingsknappen?

Er det objektivet, så er det nok bakre linse.

Tipper det er et støvkorn som surret rundt der inne - bruk en blåser..

Edit: speilet har ikke noe med sensoren å gjøre - sensoren er bak speilet, og synes ikke med mindre du bruker et spesielt renseprogram. Og - du skal bruke spesialrenseverktøy for å rengjøre sensoren uten å skade den.

Anbefaler, som de andre, en blåser.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...