Agentspoon Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Det står U2312HM på Dustin sin butikk, så vil bare bruke dette modellnavnet for å unngå forvirring. Skal dog sjekke saken nærmere senere, eventuelt orientere Dustin om det er en feil. Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg spurte ikke om tjuetre-tommeren - jeg spurte om tjuefire-tommeren. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Det har du sannelig rett i! Fikset. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hmm, hmm. På denne sidenkommer ingen av de nevnte modellene særlig godt ut. U2412M funker etter deres oppfatning ikke like godt som U2410 på grunn av manglende fabrikkalibrering. Og U2410 har de gitt kraftig minus i margen etter noen negative brukererfaringer. Dvs den skjermen de fikk til testing har de gitt 5/5 men de lar brukererfaringene spille inn. Hvordan U2312HM er til sammenlikning vites dog ikke. Deres anbefaling er Asus PA246Q Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 hadde vert fint om du skrev samlet pris på de stasjonere pcene Lenke til kommentar
BAT Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvis du trykker på handlevogn ikonet så kommer du til prisguiden og får en samlet pris på handlelisten Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) >>> NY! Brukeranmeldelse av Dell XPS 15 <<< KLIKK MEG Hmm, hmm. På denne sidenkommer ingen av de nevnte modellene særlig godt ut. U2412M funker etter deres oppfatning ikke like godt som U2410 på grunn av manglende fabrikkalibrering. Og U2410 har de gitt kraftig minus i margen etter noen negative brukererfaringer. Dvs den skjermen de fikk til testing har de gitt 5/5 men de lar brukererfaringene spille inn. Hvordan U2312HM er til sammenlikning vites dog ikke. Deres anbefaling er Asus PA246Q Skjermfyren min spesialiserer seg dessverre kun i 3D-skjermer. Tar nok derfor litt tid før jeg kan gi et mer kompetent svar på hvilken IPS-skjerm som er best i forhold til prisen. Det de nevnte i testen synes jeg dog var mer klassisk for IPS-panel enn selve skjermen, og det betyr ikke at den mangler overlegenheten i forhold til TN, som anmelderen også påpekte. Endret 23. oktober 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvis du trykker på handlevogn ikonet så kommer du til prisguiden og får en samlet pris på handlelisten det er ikke alle deler som er med i handlekurven Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Nei, resten av delene får du gjennom å trykke på -ikonene i listen. Jeg må gjøre det slik fordi Prisguiden ikke helt evner å oppdatere katalogen sin. Grunnen til at jeg ikke kan oppgi noen nøyaktig pris er pga. dette og prisvariasjonen i løpet av en uke eller to. I maskinbeskrivelsen vil det alltid stå et estimat. 1 Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Heisann! Trenger nå sårt en ny pc etter et lynnedslag tidligere i år, og kom over denne tråden før i dag. Vurderer nå å kjøpe alt på listen med unntak av CD-rom og hardisker da jeg har dette fra før. Har ingen ssd harddisk, men synes det blir dyrt, og regner med at jeg klarer meg uten. Men jeg har to spørsmål angående komponentene i Black Refinery oppsettet: For det første, er det noen vits å bruke mer penger på et ASUS P8Z68-V PRO HK? er på budsjett, og om det ikke gir merkbar ytelseforskjell er det positivt for meg å gå for det billigere anbefalte kortet. Og siden jeg som sagt er på budsjett, kunne jeg fått anbefalt et skjermkort som er noe billigere enn det anbefalte som fortsatt har god nok (tilnærmet samme) ytelse? Liker å ha topp grafikk på det jeg spiller, men ikke om det koster skjorta. Har ikke tid til å lese meg opp på komponenter nå, så jeg takker for hjelpsomme svar. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 GTX 560 ti er et veldig bra skjermkort til en noe billigere pris Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vil helst handle alt fra dustinhome, og ser ut som disse to skjermkortene ligger på samme pris egentlig? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vil helst handle alt fra dustinhome, og ser ut som disse to skjermkortene ligger på samme pris egentlig? Neste alternativ blir 6870, da går du ned 15% Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har nå bygd en data med disse komponentene, og jeg sliter akkurat nå med at pc'n restarter seg når jeg installerer windows. Dette skyldes mest sannsynlig strømforsyninga, uten at jeg har fått testa enda. Så jeg vil anbefale nye kjøpere å vente litt med å denne strømforsyninga, om den ikke holder.. Jeg kommer til å finne ut det i løpet av kvelden hvertfall.. Lenke til kommentar
eiik Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har dette oppsettet med 6870, og strømforsyningen min takler det helt fint. Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 min takler det absolutt ikke.. skal og nevnes at rammen ikke står på kompitabilitetslista til hovedkortet, om dette har noe å si. Lenke til kommentar
CAMMOL Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 hei,jeg trenger litt hjelp til valg av pc. vil ha en med middels skjerm, altså ingen mini pc. skal hovedsaklig brukes til surfing på nettet og spill ( the sims ). helst ikke over 4000kr, har noen noe tips? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da bør du nok heller lage en egen tråd i "Hjelp til kjøp og salg av PC", der vil du nok få den hjelpen du trenger. Denne tråden omhandler i all hovedsak de delene, maskinene, og skjermene som AgentSpoon viser til i den første posten. -Deluze Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 hei,jeg trenger litt hjelp til valg av pc. vil ha en med middels skjerm, altså ingen mini pc. skal hovedsaklig brukes til surfing på nettet og spill ( the sims ). helst ikke over 4000kr, har noen noe tips? Denne tråden omhandler kun oppsettene og de bærbare som er satt opp her, hvis dette ikke passer deg burde du opprette en egen tråd på forumet, så flere ser tråden din og kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Du vet om den kommende Nvidia GeForce GTX 560 Ti 448? Kommer cirka lande på 2,000-2,500 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå