brelett Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei, bra tråd med mange gode innspill. Jeg prøver å sette sammen en pc løselig basert på Black Refinery og lurer i den forbindelse på kabinettet i oppsettet ditt, Fractal Design Define R3. Er dette i praksis det mest stillegående kabinettet i Midi-klassen (jeg tenker da først og fremst på kabinett som er sånn noenlunde tilgjengelig for folk flest)? Jeg ønsker å bruke penger på å få et så stillegående oppsett som mulig og håpte på noen tilbakemeldinger på dette. Skal også ha et ordentlig eksternt lydkort, men det finner jeg i en annen tråd Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Fractal R3 er det stilleste i sin klasse ja Lenke til kommentar
malificus Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei, er det noen som har en bærbar PC å anbefale? kommer til å bli brukt til spilling, skal erstatte min stasjonære pc som tar litt plass. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei, er det noen som har en bærbar PC å anbefale? kommer til å bli brukt til spilling, skal erstatte min stasjonære pc som tar litt plass. Se første side av denne diskusjonstråden, andre eller tredje post. Lenke til kommentar
malificus Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 postet 5.mai 10, over 1 år siden. Finnes sikkert noe nyere enn det? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 postet 5.mai 10, over 1 år siden. Finnes sikkert noe nyere enn det? Sist Oppdatert: 28. April 2011 Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei, sitter akkurat nå og bestiller delene til Black Refinery, men ser at Arctic Cooling Freezer 13 Pro er utsolgt. Er den noen som kan anbefale en annen kjøler til dette oppsettet? Kan si at jeg vil heller gå opp i pris for å få en stille og god kjøler. Mvh RL Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Cooler Master V8 eller Noctua 14? Noctua er litt dyr men har fått mye gode tilbakemeldinger rundt omkring. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Cooler Master V8 eller Noctua 14? Noctua er litt dyr men har fått mye gode tilbakemeldinger rundt omkring. Må bare spørre: Noctua C14 eller D14, ser det er disse to og velge mellom på Dustin Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Cooler Master V8 eller Noctua 14? Noctua er litt dyr men har fått mye gode tilbakemeldinger rundt omkring. Må bare spørre: Noctua C14 eller D14, ser det er disse to og velge mellom på Dustin D14 er best, men kan krÆsje med smÅ kabinetter. C14 er en kjØler for lavprofil. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Vil den passe inn i Fractal Design Define R3 uten problemer, eller blir det for lite plass? Sitter klar til å trykke på kjøp knappen hos Dustin Endret 9. juli 2011 av SubstansPrime Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vil den passe inn i Fractal Design Define R3 uten problemer, eller blir det for lite plass? Den passer fint. Ikke kjøp minnebrikker med kjøler på toppen. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vil den passe inn i Fractal Design Define R3 uten problemer, eller blir det for lite plass? Den passer fint. Ikke kjøp minnebrikker med kjøler på toppen. Har valgt ut disse: CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ CL8 (2X2GB), skulle gå greit slik jeg ser det... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vil den passe inn i Fractal Design Define R3 uten problemer, eller blir det for lite plass? Den passer fint. Ikke kjøp minnebrikker med kjøler på toppen. Har valgt ut disse: CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ CL8 (2X2GB), skulle gå greit slik jeg ser det... De passer fint. Har samme selv. Husk å sette på plass minnebrikkene før kjøleren Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vil den passe inn i Fractal Design Define R3 uten problemer, eller blir det for lite plass? Den passer fint. Ikke kjøp minnebrikker med kjøler på toppen. Har valgt ut disse: CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ CL8 (2X2GB), skulle gå greit slik jeg ser det... Takk for svar, det skal det trykkes på "fullfør" knappen. Gleder meg De passer fint. Har samme selv. Husk å sette på plass minnebrikkene før kjøleren Takk for svar, det skal det trykkes på "fullfør" knappen. Gleder meg Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ja, da var Black Refinery bestillt. Siden jeg er blodfersk på bygging av pc lurer jeg på om det er noen som har en guide om hvordan man bygger pc. Greit om ha noe å gå etter Lenke til kommentar
Swifty^ Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Skulle gjerne hatt et tips til en PC til 5000,- gjerne liknende den i førsteposten, bare at alt kan kjøpes fra samme butikk og sendes ferdig bygget til deg. Som fra f.eks komplett. Noen som har noen tips å gi meg der? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Skulle gjerne hatt et tips til en PC til 5000,- gjerne liknende den i førsteposten, bare at alt kan kjøpes fra samme butikk og sendes ferdig bygget til deg. Som fra f.eks komplett. Noen som har noen tips å gi meg der? Netshop Free AMD De tar bare 300 kr for sammensetning og testing av PCen, om du skal ha windows installert må du ut med 750 kr ekstra for lisensen og en SSD koster deg 800 kr ekstra. Jeg tror ikke du klarer å få til noe billigere enn dette ferdigbygd. Netshop Free 1155 vil jeg dog påstå kan være et bedre kjøp, med tanke på at du betaler 200 kr ekstra for 50% ekstra prosessorytelse. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Jeg leter etter en PC til søstra mi, og prøvde å lage en tråd for å få litt hjelp. Dog har det vært liten respons, så da prøver jeg meg her i håp om å få litt hjelp:) Noen som vil hjelpe meg å vurdere disse to/tre bærbare maskinene opp mot hverandre? Min tråd ser du HER... Edit: Skriveleif Endret 10. juli 2011 av Pus_1808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå