Gå til innhold

HJELP Med Kjøp Av Pc'er

Anbefalte innlegg

den stasjonære jeg satt opp er ca dobbelt så god i gaming, men det går ann å lage et billigere oppsett hvis du er intrisert...

den bærbare har (trur jeg) en 4 år gammel prosessor (har lignende i bærbaren min og den begynner å ta på åra) tastaturet har jeg ingen mening om,

jeg er ikke fan av logitech datamuser, men kan sikkert hende at den er god.

du kan da se litt på denne(fått ekstremt god kritikk)

eller denne (datakjeden har den på lager i trondheim, du kan da ta deg en tur)

eller denne som også har fått mye fin kritikk (og en av de fineste prisen jeg har sett)

bærbaren vidarkri satt opp er rett og slett det beste for den prisen (selv om det er elkjøp :ohmy: ) så gå for den (den duger til gaming)men den er ikke på lager, verken i nettbutikken eller i nærheten av Trondheim

Endret av areah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den stasjonære jeg satt opp er ca dobbelt så god i gaming, men det går ann å lage et billigere oppsett hvis du er intrisert...

den bærbare har (trur jeg) en 4 år gammel prosessor (har lignende i bærbaren min og den begynner å ta på åra) tastaturet har jeg ingen mening om,

jeg er ikke fan av logitech datamuser, men kan sikkert hende at den er god.

du kan da se litt på denne(fått ekstremt god kritikk)

eller denne (datakjeden har den på lager i trondheim, du kan da ta deg en tur)

eller denne som også har fått mye fin kritikk (og en av de fineste prisen jeg har sett)

bærbaren vidarkri satt opp er rett og slett det beste for den prisen (selv om det er elkjøp :ohmy: ) så gå for den (den duger til gaming)men den er ikke på lager, verken i nettbutikken eller i nærheten av Trondheim

den stasjonære jeg satt opp er ca dobbelt så god i gaming, men det går ann å lage et billigere oppsett hvis du er intrisert... @

JA... jeg er interisert, Får du til noen på datakjeden da? eller mamoz?

Ps: Jeg Bygger IKKE Selv!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

OMG! har enda IKKE kjøpt meg pc... jeg leter og leter!

Hei!. jeg holder fortsatt å leter etter pc, og har funnet noen :-)

Dette er en som søskenbarnet mitt har plukket ut og han kan sette den sammen til meg. (Han har sotte sammen pc'er før)

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=800387&su=052C57D9-8642-4979-A68E-2E1F3261D97B

Og dette er en pc jeg har funnet og har hørt at er ganske så bra:

https://www.mamoz.no/mamozv5/default.asp?page=vare&ProdusentID=MPC.GPC0110.W7P

Hvilken Er Best?

Noen Sier At Mamoz Pc'en Utrolig Lite For Pengene!

Og Noen Sier At Komplett Pc'en Ikke Klarer Å Spille Noen Av De Nye Spillene!

Endret av erikboy95
Lenke til kommentar

er budsjettet ditt plutselig 13 tusen?

trenger du skjerm?

mamoz pcen er litt feilprioritert når det kommer til gaming (for mye minne, nedgradert grafikkort etc.)

lista på komplett var også en del feilprioritert, (ALT for lite penger på grafikkort (på en så dyr pc setter jeg hd5870 som minimum) feil ssd (intel sin er bedre) veldig dyr windows lisens, du klarer deg med en OEM lisens)

her det jeg mener en gamer til 13k med skjerm bør se ut LINK + windows 7 og diverse "stash" (lys, vifter, mus etc.) (trur der er plass til antec 900/901/1200 med)

uten skjerm kan den oppgraderes en del, men før jeg poster en handleliste uten skjerm må jeg vite dette: Budsjett og om du skal ha skjerm eller ikke.

at den pcen søskenbarnet ditt satt opp ikke klarer nye spill må du ikke høre på, jeg har en pc stående med tilsvarende grafikkort (hd4870) og jeg klarer fint de nyeste spilla, men ikke alltid på maks.

beklager at jeg ikke har fått svart tidligere, har vert mye å gjøre i det siste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kunne du ha sendt en link til pcen du kjøpte?

jeg holder på min anbefalning, den jeg posta i det siste innlegget mitt altså. men hvem vet? kanskje du gjorde ett bra kjøp.

men en link hadde vært fint

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

kunne du ha sendt en link til pcen du kjøpte?

jeg holder på min anbefalning, den jeg posta i det siste innlegget mitt altså. men hvem vet? kanskje du gjorde ett bra kjøp.

men en link hadde vært fint

beklager! kjøpte den fra datakjeden og siden finnes ikke lengre :'/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...