Gå til innhold

HJELP Med Kjøp Av Pc'er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Areah har tatt med 370kr i montering som Netshop utfører, så nei du behøver ikke montere noe.

bra... for å si det rett fram fra mitt hode..:

JEG KANKE EN DRITT OM Å BYGGE PC xD

fra mitt hode xD

har alltid vært inpå pc-bygger på internet, dær man velger delene, slik som på komplett!

Lenke til kommentar

jeg liker lancool kabinettet bedre, men kabinett er SMAK OG BEHAG :p så velg ett du liker du.

en liten test av lancool kabinettet http://www.hardware.no/artikler/lancool_pc-k62/72042/6

og link til produktet på netshop (flere bilder)

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=128828

men jeg mener lancool kabinettet har bedre løsninger og ser bedre ut, men antec 902 har bedre tempraturer, men som sagt: opp til deg.

trenger du OS? hvis du trenger det så er det ganske mye som må gjøres om på handlelista mi

Os er Operativsystem Ja?

Da Blir Det Vell Windows 7 Home Premium 64 Bit (Norsk Eller Engelsk... samma det, ta det billigste :-) )

Lenke til kommentar

ok jeg får slå isammen en ny liste. skal prøve å få den nedpå 9k.

kabinett du vil ha?

lancool (billig=bedre deler ellers)

antec900 (koster da ikke for mye)

eller antec902 (her begynner det å bli dyrt)

se litt på dette også http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=131724

har du muligens en dvd brenner liggende som du kan bruke om igjen?

Endret av areah
Lenke til kommentar

Må vel nesten bli Norsk Win7 for med dine skrivekunnskaper så er det ikke trolig at du forstår engelsk godt.

Spøk til side så synes jeg du burde satse på en ren stasjonær gamingpc og heller kjøpe deg en 10" netbook med god batteritid ved siden av. På den måten får du en kraftigere pc mens du samtidig har mobilitet med 10" netbook.

Av konfigurasjonsvelgere så er nok komplett og netshop de beste ute nå :)

Edit: Til slutt vil jeg anbefale deg om å ikke bruke konfirmasjons pengene på pc da en maskin til 10.000,- vil være dårlig til nye spil om 3-4år.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

den strømforsyningen som står oppført no skal helt fint klare å drive systemet.

jeg prøvde å komme så nært 9k for pcen som mulig og derfor gikk jeg litt ned på cpu. (for all del, prosessoren som står oppført i nye lista er en veldig god prosessor)

du må nesten bestemme deg, skal du bruke 9 eller 10k på stasjonær?

bruker du 9k på stasjonær kan du få råd til en ordentlig laptop, bruker du 10k blir det litt lite igjen til laptop.

skal du bruke 10k på dataen så blir det plass til både sekskjerner og antec kabinett, bruker du 9k blir det noe lignende den siste handlelisten.

men har du en dvd brenner liggende? f.eks. i gammel stasjonær etc.? ser jeg glemte å føre det opp i nye lista

Lenke til kommentar

Det siste forslaget ser jo flott ut det, nesten på budsjett og.

Som Areah sier så hvis du absolutt vil ha ett Antec kabinett så må du enten finne mer penger, eller skrinlegge planene om spillfunksjonalitet på den bærbare og heller velge en billigere "skole/kontor" bærbar.

Lenke til kommentar

Det siste forslaget ser jo flott ut det, nesten på budsjett og.

Som Areah sier så hvis du absolutt vil ha ett Antec kabinett så må du enten finne mer penger, eller skrinlegge planene om spillfunksjonalitet på den bærbare og heller velge en billigere "skole/kontor" bærbar.

da blir oppsettet slik da:

Max 9000 kr

det bildet du har!

Win 7 64 Bit Norsk...

kan du sette sammen ALT i 1 handleliste?

og sende meg linken? slik at jeg kan få det?

Lenke til kommentar

dvd brenneren er den delen av pcen du putter dvder eller cder inni.....

har du en stasjonær stående som du kan spille av dvder med eller instalere nyere spill fra dvd så har du mest sannsynlig en dvd brenner eller leser, kan du brenne dvd plater med den så er det en dvd brenner.

men denne må du mest sannsynlig montere selv, eller la noen gjøre det for deg, å montere en dvd brenner er noe av det letteste å montere i en pc og jeg trur du skal klare det uten problem.

eller du kan bruke 200kroner og kaste på en brenner i oppsettet.

netshop har desverre ingen måte å dele en handleliste på, så jeg må nokk linke deg ett og ett produkt (det tar tid-.-) hvis du ikke klarer å finne ting frem selv da

Endret av areah
Lenke til kommentar

dvd brenneren er den delen av pcen du putter dvder eller cder inni.....

har du en stasjonær stående som du kan spille av dvder med eller instalere nyere spill fra dvd så har du mest sannsynlig en dvd brenner eller leser, kan du brenne dvd plater med den så er det en dvd brenner.

men denne må du mest sannsynlig montere selv, eller la noen gjøre det for deg, å montere en dvd brenner er noe av det letteste å montere i en pc og jeg trur du skal klare det uten problem.

eller du kan bruke 200kroner og kaste på en brenner i oppsettet.

netshop har desverre ingen måte å dele en handleliste på, så jeg må nokk linke deg ett og ett produkt (det tar tid-.-) hvis du ikke klarer å finne ting frem selv da

jeg kan jo prøve å finne det selv da :-)

men går det an å lagre handlelisten min?

slik at, hvis jeg har funnet alt jeg skal ha, også "lagrer jeg den" (hvis det går) så jeg har den til senere?

PS; Sleng På En Cd Driver Eller Hva Det Var For 200 Kr Extra

maskina er 8 år gammer xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...