xhenrik Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Som sett på itavisen: http://www.techtv.com/screensavers/howto/s...3450946,00.html Dette må være den mest ekstrem-sport.aktige modden jeg noensinne har sett. Dersom du glemmer deg litt, og holder på et tregulv eller noe slikt mens du spiller, vil ikke da strømmen gå gjennom hjertet? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 nå regner jeg med det ikke er store strømmen det er snakk om... til opplysning så er statisk elektrisitet du får i deg når du har tatt av flisgenseren og tar på noe jordet sikkert 10-20kV Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Fett ! Dette var stilige saker. Nesten så jeg får lyst å mekke en slik selv Lenke til kommentar
Star Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Synes det var lamt jeg.. hvem trenger shock i en xbox kontroller? den mannen har muligens litttt store fritidsproblemer.. smart og legge ut artikkelen og si ; do not attempt this at home.. regn med folk gidder og høre på det:P Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Dersom du glemmer deg litt, og holder på et tregulv eller noe slikt mens du spiller, vil ikke da strømmen gå gjennom hjertet? Hvis du ser på video'n så tar dem opp nesten det samme. De sier at det er ikke antall Volt som er farlig, det er antall Ampere... Og den tingen har bare ca. 0.2 Ampere hvis jeg ikke hørte feil. smart og legge ut artikkelen og si ; do not attempt this at home.. regn med folk gidder og høre på det:P Han må jo si det da. Hvis han ikke gjør det og noen bygger en sånn og blir halvt grilla av det så saksøker de han for ikke å ha advart dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå