kreppsen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 For noen uker siden tullet jeg med ei av mine venniner på facebook, mens vi satt i timen på skolen. Jeg rapporterte henne inn til facebook for seksuell trakkasering for moro skyld og har i ettertid ikke vært i stand til å finne henne igjen. Hun er ikke nå bare slettet fra mine kontakter men jeg kan heller ikke søke på henne og legge henne til på nytt. Dette er en jente jeg går i klasse med og som jeg går med på fritiden. Veldig frustrerende situasjon. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Andre enn amish mannen som har innspill? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du får vel bare kontakte Facebook via mail og skrive at du dreit deg ut, da. Hva de gjør med falske trakasseringsanklager aner ikke jeg, men det er vel din eneste mulighet så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 når du rapporterer noen til facebook, så står det klart og tydelig at den personen også legges på din blokkeringsliste. Hva med å lese litt på det facebook sier til deg før du lurer på hva du nå har gjort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå