maxmhz Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Eg har et Asus V6800 Deluxe GeForce 256/DDR som eg skal overklokke. Den kjøleren som er på kortet er ganske pinglete, og det er heller ikkje.no ramsinks på kortet. Eg klarer ikkje få ut meir enn max.2Mhz ut av GPU. Derfor trenger eg kjøling! Eg har en socket7 kjøleribbe fra coolermaster liggende, så visst eg hadde montert den på kortet med ei steike kraftig PAPST 40*40*10 hadde det egnet seg bedre enn Tt's Chrystal Orb til å kjøle ned GPU? Ved valg av ramsinks, hva skal eg bruke der? Er settet till Tt bra? Hvordan skal eg feste kjøleelementene? Hvor dan funker dette Artic Silver termisk lim greiene, var det ikkje sånn at det var sølv i det, då må jo det lede strøm, og da vil kortet kortskutte? Derfor trenger eg råd om hvordan eg skal montere elementene. Eg skal og planslipe chipper og kjøleelement, men der er det guide på overklokking.no om hvordan man gjør det så det trenger dere ikkje hjelpe meg med. :smile: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Nei vel, Ingen som vil svare på dette spørsmålet??? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 TT-settet er bra det , men jeg liker og lage mitt eget utstyr , det er jo halve meningen og vite at det ikke finnes noen i verden som har akkurat samme kjøling som deg. Jeg har et Ati Radeon8500 som jeg har TT-setter på den ene siden og noen feite kobber ribber på den andre sida. Det gjør at rammen kjører på 640mhz Coren har gått rett opp fra 250 til 320 Crystalorb og TT-settet er fint det , men da er det sikkert mange som har akkurat samme kjøling som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå