Daniboy89 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 ja, jeg vet hva en sveis er! Jeg tenker det går med vinkelsliper, men jeg vet jo ikke helt sikkert så bedre å spørre, det er frivillig å svare. Takker for fine inlegg, hååper du ikke føler det har vært alt for bortkastet Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Til du som spurte om det å sladde på snøen med volvo. Trenger ikke diffbrems da nei, for da slipper begge hjul omtrent uansett hehe. Men til trådstarter: håper du blir fornøyd uanset hva du ender opp med, men vil bare si til deg at jeg håper virkelig ikke du kommer til å gjøre disse tingene du skriver her på vanlige offentlige veier. Det er noe av det dummeste jeg ser, når folk kommer sladdende i en rundkjøring, 2-3 meter ifra andre biler. Er for dumt å sette folks liv i fare fordi du skal kuke deg på veien. Kjøp deg kanskje en banebil med 4-500 hk som du kan bruke på bane der slik kjøring hører hjemme Det er iallefall min plan med tiden. E30 med V8er og 500 hester i undikken Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 gjelder det og bmw? slipper den og lett på snø? Så klart ikke, det er jeg helt enig i. Bor i langt vekkistan så er ikke no problem å kjøre på private veger uten andre trafikanter! Overdriver jo her,men det er bare for at folk skal få et bilde over hva jeg er interisserti Har sommerjobb som krever at jeg har lappen, så tørr ikke å kjøre masse fort slik at jeg til slutt mister lappen, da mister jeg jobben! Tror jeg skal kjøpe meg noen veldig dårlige dekk som jeg skal lære meg å drifte med Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det gjelder alle bakhjulstrekkere i grunn Hehe ja kjøp noe dritt-dekk ala Linglong eller noe slikt hehe. Virker som et greit sted du bor altså kunne godt tenkt meg noen private veier jeg kunne hatt det artig på Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 http://www.f-b.no/nyheter/forstillingen-knakk-1.5186207 Slik som det her er jo galskap, aldri om jeg kan finne på noe slikt, men å ha det gøy med bil, det skal jeg ha Hvilken bil har du? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 ja høres bra ut for dumt å utsette andre for fare litt gøy med bil må jo være lov, og skal være ærlig og si at jeg har kuket meg litt på vei, men aldri i høye hastigheter i løpet av vinteren var det vel kanskje 1 av 10 svinger jeg IKKE sladdet i Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 må jo teste speeden på kjerra haha hahaha, komfortabel kjøring? skal være slik vettu Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Kjører forresten bmw e30 318 bare 115 hester, men vekt på 965kg + fører er ikke allverden Har aldri passert 140, og det har hendt 2 ganger når jeg har blitt provosert av andre ungdommer i trafikken en gang var det med 525ia-en og gutten i volvoen sin så litt overrasket ut når jeg fikk kickdown raskere enn han klarte å tenke at jeg skulle og forsvant ifra han hehe. Ja meget komfortabel kjøring Snø + bakhjulstrekk = mye morro. men har hatt noen litt ekkle opplevelser med det også, når ræven sklir sakte over i feil felt og det kommer en buss imot som tuter og blinker med lysene Så etter det har jeg vært mye mer forsiktig med hvor jeg sladder Endret 10. mai 2010 av Effectiv Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 haha En kompis kjørte omkamp med en random ungdom. De lå likt i 160 og han ga bånn gass. KOmpisen min trodde han hadde overtaket, da han randome fyren plutselig var borte, var nok NOS han brukte Man må ha slike ekle opplevelser før man lærer Jeg kommer nok til å kjøre som en gærning de første mnd, men tar det nok roligere når jeg har fått kjørt i fra meg Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Du kommer til å kjøre som en galning helt til du finner ut at du ikke kan sladde for en femmer, og det finner du ut når du drar av veien for første gang, og med din instilling, finner du ut av det i løpet av en uke. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Finner det ut når jeg blir lei Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Eller når bensinregninga kommer Det svir å kjøre som en gærning har jeg finni ut Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 hehe noen historier å fortelle du da? Nær kollisjon el.? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nei heldigvis ikke. Nå har ikke jeg hatt lappen lengre enn snaue to uker, så jeg prøver å vise litt respekt til trafikken. Kappkjørte min slappe 1.8 Galant (90 illsinte hester ) mot kameraten min sin enda slappere 1.7 diesel Astra. Kjørte relativt fort(etter å ha akselerert i 2 timer føltes det som) i 80. Etter det har jeg tatt det med ro med kjøringa. Har lite lyst til å miste lappen allerede nå. I tillegg så drikker den mye mer enn det jeg har råd til når man tyner den så jævlig. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 haha, genialt trenger ikke mange hester før de blir sinte Var det på vanlig vei eller? Går jo an å sende smsRADAR til 1980 eller noe da, hehe Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Var en vei uten noe særlig biler ja.. SMS radar til 2440 er genialt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sånn til alle som maser om unggutter i raske biler; det er fullt mulig å drepe seg selv og andre i en 1.3-liters Corolla også, har egentlig fint lite å si hva slags bil du har. De fleste har en toppfart som er vesentlig høyere enn fartsgrensa uansett. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 sier meg enig i den! Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sånn til alle som maser om unggutter i raske biler; det er fullt mulig å drepe seg selv og andre i en 1.3-liters Corolla også, har egentlig fint lite å si hva slags bil du har. De fleste har en toppfart som er vesentlig høyere enn fartsgrensa uansett. Vanlig utsagn. Hvor gøy er det å grisekjøre med Corolla? Hvor gøy er det å grisekjøre med en 525? Ja nettopp. Selv om du kan bli drept i begge, er det langt mindre sansynlig at du i det hele tatt herjer med en sånn bil. Akselerasjon er også en faktor - Når du bruker dobbelt så lang tid på å nå 100 i Corollaen, har du god tid til å tenke deg om før du kjører i 140. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Sånn til alle som maser om unggutter i raske biler; det er fullt mulig å drepe seg selv og andre i en 1.3-liters Corolla også, har egentlig fint lite å si hva slags bil du har. De fleste har en toppfart som er vesentlig høyere enn fartsgrensa uansett. Vanlig utsagn. Hvor gøy er det å grisekjøre med Corolla? Hvor gøy er det å grisekjøre med en 525? Ja nettopp. Selv om du kan bli drept i begge, er det langt mindre sansynlig at du i det hele tatt herjer med en sånn bil. Akselerasjon er også en faktor - Når du bruker dobbelt så lang tid på å nå 100 i Corollaen, har du god tid til å tenke deg om før du kjører i 140. 525? Er da mye morsommere i en 325 isåfall. Poenget er at hvis han vil grisekjøre, så grisekjører han uansett bil. og btw: utsagnet om at rask bil + ung gutt = grisekjøring er mye vanligere Endret 11. mai 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå