Straydog Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 PCen min henger seg etter at jeg har spilt online i 5-20 min. Maskinen er ikke overklokket. Jeg kjører Windows Vista 64-bit. PCen har aldri hengt seg på andre spill; GTA IV, Silent Hunter 5, Modern Warfare, World at War, Company of Heroes, osv. Noen som kan ha den fjerneste anelse om hva dette kan skyldes, og i hvilken "ende" jeg må prøve å feilsøke i? Lenke til kommentar
kinx Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 PCen min henger seg etter at jeg har spilt online i 5-20 min. Maskinen er ikke overklokket. Jeg kjører Windows Vista 64-bit. PCen har aldri hengt seg på andre spill; GTA IV, Silent Hunter 5, Modern Warfare, World at War, Company of Heroes, osv. Noen som kan ha den fjerneste anelse om hva dette kan skyldes, og i hvilken "ende" jeg må prøve å feilsøke i? Min krasjet som regel etter 3-4min med spilling, gikk aldri mer enn 30min. Jeg prøvde "det meste", til jeg fant en med samme onboard-lydkort som meg (Soundmax-greier på et Asus-hovedkort). Skrudde av dette i bios, slang inn et Creative-kort jeg hadde liggende fra en tidligere maskin. Etter dette fungerte faktisk BC2 støtt som fjell. 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har ingen problemer med BC2 selv, men kanskje du ikke har installert riktige drivere? Har du prøvd å formatere? Har du avinstallert BC2 og installert igjen? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Prøv å kjør memtest å gi litt info om hva slags hardware du har. Fått noen nytt i det siste. Hva slags skjermkort er det ? Er din strømforsyning stor nok ? 1 Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Viste seg at grafikkinnstillingene var satt noe for høyt i forhold til kjølevifta på grafikkortet greide å kjøle ned kortet. Satt ned grafikken og problemet opphørte. Takk for innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå