James Bond Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei, jeg lurte på og kjøpe ny mobil har nåværende en Samsung Omnia i8910HD Men jeg begynner faktisk å gå lei av den! Så litt på HTC HD2 og den må jeg si så veldig kul og funksjonrik ut stilig ut! Men så har HTC Desire blitt sluppet ut, om jeg har forstått riktig, nå for ikke så lenge siden? Og den syns jeg også så veldig kul ut. Så det blir Windows 6.5 vs Android 2.1 kan man si.. Problemet er at jeg hakke peil på hvem av de jeg burde velge, og hadde håpet på at noen her kunne kommet med forslag, for og imot hvorfor jeg burde velge en av de enkelte telefonene.. Jeg liker HTC HD2 kanskje litt bedre enn Desire, men så liker jeg Desire fordi den har android igjen, og sånn blir det en evig tankegang, og jeg får aldri bestemt meg! Det suger selvsagt balle Så hadde vært fint med litt hjelp Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Gidder ikke komme med noe langt argument men: Gikk fra WinMo 6.5 til Android i forrige mnd, og ser ikke tilbake. Lenke til kommentar
antigoogle Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ja. snart vil de to ha helt likt os ihvertfall skal jeg si hvordan?? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 ja. snart vil de to ha helt likt os ihvertfall skal jeg si hvordan?? Ja d ska du Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Begge er bra telefoner. HD2 kjorer paa Winmo 6.5+ og det er et os som det ikke er saa mye fremtid i men den vil ganske sikkeret faa "uoffisielle" custom roms med winmo 7. Naa kommer ogsaa Samsung Galaxy S (Android) som er raskere og har en bedre skjem en begge disse 2, preview fra GSMArena finer du her>> Endret 7. mai 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Begge er bra telefoner. HD2 kjorer paa Winmo 6.5+ og det er et os som det ikke er saa mye fremtid i men den vil ganske sikkeret faa "uoffisielle" custom roms med winmo 7. Naa kommer ogsaa Samsung Galaxy S (Android) som er raskere og har en bedre skjem en begge disse 2, preview fra GSMArena finer du her>> Men er Samsung Galaxy S bedre enn HTC Desire eller X10? Jeg syns den så veldig "cheap" ut i menyene. Men jeg likte video kvaliteten på 720p og internet browsern.. Men nå er ikke dette alt som teller for å ha en bra telefon heller. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Galaxy S vil få bedre skjerm enn Desire og X10, men jeg er enig med deg i at den ser litt kjip ut i menyene. Foretrekker HTC Sense foran menysystemet til Samsung, men hvor stor vekt man skal legge på det er nå ikke godt å si. Det er sikkert ikke så veldig viktig når alt kommer til alt, så det kan være en god idé å vente på Galaxy om du har tid. Hvis ikke kjøper du en Desire. Det kommer forøvrig 720p-video til Desire også i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Galaxy S vil få bedre skjerm enn Desire og X10, men jeg er enig med deg i at den ser litt kjip ut i menyene. Foretrekker HTC Sense foran menysystemet til Samsung, men hvor stor vekt man skal legge på det er nå ikke godt å si. Det er sikkert ikke så veldig viktig når alt kommer til alt, så det kan være en god idé å vente på Galaxy om du har tid. Hvis ikke kjøper du en Desire. Det kommer forøvrig 720p-video til Desire også i løpet av sommeren. Hvordan vet du dette? Er det bekreftet? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Mener jeg leste det et sted, og at det ble sagt på HTC sin stand på Elektrofil-messa i Spektrum nylig at det skal komme i løpet av sommeren. Kan ikke garantere noe, men 720p er vel bortimot 100% sikkert at de legger til på ett eller annet tidspunkt, det finnes haugevis av sites på nett som skriver om dette. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ville jeg gjort ihvertfall. Jeg var forelsket i HD2, helt til jeg begynte å lese litt mer om Desire. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Desire ftw! Men skulle heller hatt HTC incredible (søk på den dere, så får dere ikke så lyst på Desire mer ) Bare at den kun er sluppet i USA atm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå