gamerman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hei Om jeg kjøper Red Dead Redemtion med tilleggspakke slik som Deadly Assasin og Golden Guns Pack. Må jeg da gå på xbox live for å få de ned? 299,- på elkjøp forresten! http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360REDDEADLE/red-dead-redemption-limited-edition-x360 Endret 2. mai 2010 av gamerman Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Bør jeg forresten navngi denne til elkjøp tilbud eller ang tilleggs pakkene? Fordi jeg gir jo info men spør om noe også. Jeg ville tro det kom på egen dvd eller på samme dvd. Men jeg er redd for at jeg må på live også.. Ingen som vet? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 399,- står det hos elkjøp Regner med det må lastes ned, men det holder vel sikkert med live silver får å laste det ned Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg bestilte for 299,- i helgen helgetilbud! hehe. Aw kjipt. Jaja det er vel det som skjer da jeg har flashet xboxen.. hehe. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jeg bestilte for 299,- i helgen helgetilbud! hehe. Aw kjipt. Jaja det er vel det som skjer da jeg har flashet xboxen.. hehe. Det er ikke noe problem å koble seg til live med flashet boks, hvis du har tatt de forhåndsreglene du skal, og boksen er flashet med rett firmware. Og hvis du aldri skal ha live gold, så gjør det jo heller ikke noe å bli bannet. Du får fint solgt en bannet boks for 500kr, og ny boks koster under tusenlappen Endret 4. mai 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg bestilte for 299,- i helgen helgetilbud! hehe. Aw kjipt. Jaja det er vel det som skjer da jeg har flashet xboxen.. hehe. Det er ikke noe problem å koble seg til live med flashet boks, hvis du har tatt de forhåndsreglene du skal, og boksen er flashet med rett firmware. Og hvis du aldri skal ha live gold, så gjør det jo heller ikke noe å bli bannet. Du får fint solgt en bannet boks for 500kr, og ny boks koster under tusenlappen Er du sikker på det? Jeg har den moddet versjonen av 1.6 som tar alt av waves og ikke sjekker den. Har aldri spilt noen spill på live før men har hørt at man kan bli tagget for det. Har ikke vært på live siden jeg flashet den og var på dagen før den ble flashet. Jeg mister harddisk funksjonen om jeg blir bannet og det vil jeg absolutt ikke hehe! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tilleggspakker må nok lastes ned, men som regel holder det med silver. Men i Forza 3 fikk jeg med en rekke biler som tillegg, men jeg må ha gold for å laste dem ned. Ganske teit. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Søren, vet ikke om jeg tør å logge på live for å få det ned altså... Hva slags forhåndsregler burde man ha tatt? Ja det må jeg si var stusselig thecrow77, å måtte ha gold til det altså :O Endret 4. mai 2010 av gamerman Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Alle spill som noen gang har vært i boksen, må være verifisert med abgx360, og du må ha ixtreme LT eller nyere firmware, da skal du være safe... med andre ord, du er neppe safe, og du kan aldrig være trygg på live med din boks, UANSETT hva du gjør fremover, så du kunne like godt vært bannet for å si det sånn. Å fikse hdd`n etter en ban, er null problem, så ikke la det være en hindring for deg. Kjør på med gratismåneden din med live gold, og håp på det beste... blir du bannet, så selger du boksen uten tilbehør, og kjøper deg en ny arcade Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Alle spill som noen gang har vært i boksen, må være verifisert med abgx360, og du må ha ixtreme LT eller nyere firmware, da skal du være safe... med andre ord, du er neppe safe, og du kan aldrig være trygg på live med din boks, UANSETT hva du gjør fremover, så du kunne like godt vært bannet for å si det sånn. Å fikse hdd`n etter en ban, er null problem, så ikke la det være en hindring for deg. Kjør på med gratismåneden din med live gold, og håp på det beste... blir du bannet, så selger du boksen uten tilbehør, og kjøper deg en ny arcade Hei sveis ! Jeg må si at jeg har ikke vertifisert spill fordi jeg ikke skulle spille på nett lenger. Jeg har ikke lite touch heller. Så jeg er ikke safe som du sier. Trenger jeg gold for å få tak i Red Dead Redemption tillegspakkene? Jeg trenger ikke live, men HDD funksjonen MÅ jeg ha hehe. Kan det fikses på samme boks om det skulle skje? Har faktisk veldig lite penger for tiden og prøver å ta førerkort. Så at red dead var 299 i helgen passet meg veldig bra Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Bumper meg selv i håp om at f.eks cossiemk1 som virker erfaren med dette svarer Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det er vanskelig å svare på om du MÅ ha gold, men som regel så holder det med silver. Skulle du bli bannet en eller annen gang, så kan hdd`n fikses ganske lett etterpå. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Det er vanskelig å svare på om du MÅ ha gold, men som regel så holder det med silver. Skulle du bli bannet en eller annen gang, så kan hdd`n fikses ganske lett etterpå. Det går da greit med live tipper jeg enten gold eller silver. Har 2 dager gratis gold da jeg kjøpte GTA Episodes of Liberty city. Når du sier at hdd'n kan fikses ganske lett etterpå, mener du at jeg kan få tilgang til spille fra hdd på den bannede xbox 360'en? Og dette kan ordnes lett? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er vanskelig å svare på om du MÅ ha gold, men som regel så holder det med silver. Skulle du bli bannet en eller annen gang, så kan hdd`n fikses ganske lett etterpå. Det går da greit med live tipper jeg enten gold eller silver. Har 2 dager gratis gold da jeg kjøpte GTA Episodes of Liberty city. Når du sier at hdd'n kan fikses ganske lett etterpå, mener du at jeg kan få tilgang til spille fra hdd på den bannede xbox 360'en? Og dette kan ordnes lett? microsoft har tatt bort banninga av hdd i den siste updaten. Så den vil i teorien fikse seg selv. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Det er vanskelig å svare på om du MÅ ha gold, men som regel så holder det med silver. Skulle du bli bannet en eller annen gang, så kan hdd`n fikses ganske lett etterpå. Det går da greit med live tipper jeg enten gold eller silver. Har 2 dager gratis gold da jeg kjøpte GTA Episodes of Liberty city. Når du sier at hdd'n kan fikses ganske lett etterpå, mener du at jeg kan få tilgang til spille fra hdd på den bannede xbox 360'en? Og dette kan ordnes lett? microsoft har tatt bort banninga av hdd i den siste updaten. Så den vil i teorien fikse seg selv. La oss si at jeg laster ned tilleggspakkene via live til RDD, og blir bannet rett etter jeg ha fått ned disse, men ikke fått med meg den siste updaten som skal få hdd funksjonen til å fungere igjen. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 man kan laste ned den siste updaten fra microsoft. legg den på usb pinne og kjør den i xboxen. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) man kan laste ned den siste updaten fra microsoft. legg den på usb pinne og kjør den i xboxen. Takk for tipset! Men spiller det rolle om jeg velger oppdateringen fra den engelske xbox.com siden eller om det er fra den norske siden? er vel samme oppdatering kan jeg se for meg: http://support.xbox.com/support/en/us/nxe/kb.aspx?ID=933498&lcid=1033&category=hardware Endret 10. mai 2010 av gamerman Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 samme det, linken du laster ned fra er antagelig den amerikanske uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå