Verbal Hologram Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Halo skal til utlandet (Tyrkia) tenker på å ta med en vannpipe, tobakk og kull. Men er dette lovlig? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Så lenge det bare er snakk om tobakk så. Etter det jeg kjenner til så er en vannpipe å betrakte som ett suvenir og en kamerat av meg som er politimann tok da med seg en fra Tyrkia for noen år siden så det er nok greit. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Et lite OT-spørsmål, er vannpipe egentlig lovlig i Norge? I så fall, hva er aldersgrensen? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Mener fruktobakk, vannpipe er vel lov, men det er vel ikke lov å selge frukt tobakk? Men er det lov å ta med? Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Både vannpiper og frukttobakk er få kjøpt i Norge. Frukttobakken tror jeg det er aldersgrense på. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Både vannpiper og frukttobakk er få kjøpt i Norge. Frukttobakken tror jeg det er aldersgrense på. Er ikke frukttobakk ulovlig å selge i Norge? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Er det noen som vet? Siden er ikke lenge til jeg skal dit, vil ikke bli stoppet med flere pakker frukttobakk. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jada, helt lovlig. Kjøper det stadig vekk de gangene jeg har vært i egypt. Både vannpipe og fruktmassen selges i Oslo, og er helt lovlig. Er vel riktignok 18års grense på det, og det går under tobakkskvoten under tollingen. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg synes det hørtes litt tussete ut at frukttobakk var ulovlig i Norge... nei vent, det høres jo typisk Norsk ut når jeg tenker meg om. :!: Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Ser ut til at nisselandet Norge har gjort det ulovlig å selge frukttobakk. http://freak.no/forum/archive/index.php/t-74257.html Men ta med fra utlandet? Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har personlig kjøpt både vannpipe og frukttobakk i Norge. Om reglene har endret seg i det siste vet jeg ingenting om, men har en kompis som har fått besøk av politiet pga. en vannpipe de trodde det var hasj i. Alt ordnet seg da de fikk avklart at de bare var frukttobakk, så det er nok ikke noe problem å ta med fra utlandet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er ikke lov å selge frukttobakk fordi det ikke står advarsler på pakkene, men de selges under disk visse plasser i større byer i Norge. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Det er ikke lov å selge frukttobakk fordi det ikke står advarsler på pakkene, men de selges under disk visse plasser i større byer i Norge. Takker for svar, men de pakkene jeg skal ta med fra utlandet står det nok neppe advarsel på, så vil det da bli forbudt å ta med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå