ole_marius Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Som emne tittelen antyder har jeg problemer med AMSN i Ubuntu 10.04. Tastatur oppsettet er satt til min PC (norsk). Dog så funker alt uten AMSN, så er det noen kloke hoder her? Endret 2. mai 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Men hvis det fungerer så er jo alt bare bra! Men seriøst så har jeg ingen bidrag. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har akkurat samme problemet, så jeg henger meg på her. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Men hvis det fungerer så er jo alt bare bra! Men seriøst så har jeg ingen bidrag. Hehe, obs, skal stå ikke.. Feil rettet.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) æ,æ og å funker ikke her heller. Ganske plagsomt, så jeg henger meg på jeg også EDIT: Men det funker med "klipp ut og lim inn" metoden Endret 4. mai 2010 av 900i Lenke til kommentar
Happy25 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 æ ø å funker ikke her heller. henger meg på jeg og Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Pidgin er ikke et alternativ? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hadde aldri dette problemet når jeg brukte aMSN for mange mange år siden, men leste til stadighet at andre har det, hehe. prøvd å skifte font? Lenke til kommentar
Happy25 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nå har jeg prøvd alle fontene, virker fortsat ikke Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hos meg var det null problem før 9.10 -> 10.04 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bruker ikke aMSN selv. Generelt så er den beste muligheten å opprette en profil på aMSN sitt forum og lage en tråd der man beskriver problemet. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Will do! Kommer med svar her så fort jeg får vite noe. Lenke til kommentar
Happy25 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Flere som har samme problem i notepad under Wine? De virker ikke i noe under wine hos meg. Endret 8. mai 2010 av Happy25 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Flere som har samme problem i notepad under Wine? De virker ikke i noe under wine hos meg. TAKK! Samme her! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bruker emesene , veldig bra msn program for Ubuntu. Jeg synes ikke så mye om Amsn , Pidgin og Kopete Lenke til kommentar
-x- Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Flere som har samme problem i notepad under Wine? De virker ikke i noe under wine hos meg. Kan bekrefte samme problemene her. Ikke æøå i programmer som kjører i wine (testet spotify, Live messenger og notepad) eller i aMSN. Begge deler virket fint før 10.04. Et skritt frem, to skritt tilbake. Linux er er skikkelig hat/elsk forhold :-D Og nei, det er ikke mange alternativer til aMSN på linux som er i nærheten av å tilby samme funksjonalitet som "the real deal". Empathy har ikke overføring av filer en gang... Når det er sagt er komboen Empathy/Gwibber/Me-meny übertøft og lover svært godt for fremtiden. Setter opp en maskin for mora til samboeren. Hun er kjempefornøyd med Linux, men MSN-støtten er ikke god nok. For hennes bruk er faktisk MSN noe av det viktigste - og avgjørende for hvilken platform hun trives på. Kjempetrist at en bagatellmessig applikasjon som dette skal avgjøre hvilket OS man velger. Canonical/Ubuntu burde legge ressurser i å gjøre ferdig Empathy! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 jeg har samme problemet i Ubuntu etter en oppgradering idag. er dog kun i aMSN og synes det er snodig. på alt annet virker det normalt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dere kan kikke her og se om noe an dette hjelper, hjalp ikke for min del. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Synd. Gikk du videre til ubuntuforums med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå