Lisch_hoeL Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei, Har som nevnt tidligere en acer 3810T. Mens jeg satt på nett, streiket skjermen. Nå er det bare grått/hvit bilde som vises. Har koblet til en ekstren skjerm for å kunne skrive her om det er noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har også en Acer laptop. Det er modellen 6930. Og tror jeg fikk det samme problemet som deg. Skjermen ble helt svart. Men hvis du tar en lomlykt å lyser på skjermen ser du noe da? For da er det skjermlyset som er gåent. Jeg tok kontakt med Acer, og registrerte en reperasjon. Dette skal vel være en garanti sak. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Tipper det er en ledning som har løsna, eller så kan det være led lysa i skjermen som er fucka har du testa om skjermkortet ikke har streika? Endret 2. mai 2010 av xcorehc Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 skjermkortet fungerer, han koblet til en ekstern skjerm Problemet ditt er så enkelt at du må levere den på reperasjon ikke noe du kan/burde fikse på MEst sannsynelig er det en ledning som sitter løst e.l. Lenke til kommentar
Lisch_hoeL Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 skjermkortet fungerer, han koblet til en ekstern skjerm Problemet ditt er så enkelt at du må levere den på reperasjon ikke noe du kan/burde fikse på MEst sannsynelig er det en ledning som sitter løst e.l. Skjerkortet fungerer ja. det virket ikke å lyse på skjermen. Regnet nesten med at det var en ledning som er løs ja. Men helt i begynnelsen kunne jeg vri på skjermen og da kom bildet frem et lite sekund. Men nå lyser det bare hvit/grått når jeg skrur den på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå