Alastor Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Min kjære har akkurat tatt lappen, og derfor lurer jeg litt på om jeg skal spandere på oss en "helg-for-to"-tur et eller annet sted i "premie", avslapping og romantiske omgivelser og alt mulig. Men jeg aner igrunn ikke hvor man burde dra, er ikke så kjent øst for trondheim og har aldri vært i feks Åre . I tillegg er ikke lommeboka smekkfull, så value for money er populært i mine øyne..men må være litt kvalitet allikevel. Et par krav: - Man må kunne kjøre dit på 3 timer fra Trondheim. - Det bør være badekar på hotellrommet. - Spa på hotellet kanskje? - Hva som kan gjøres av friluftsaktiviteter o.l. er ikke interessant, heller restauranter og andre avslapningsting i nærheten. Så skulle jeg helst kanskje kunne tatt en tur på kristi himmelfartsdag og utsjekking søndagen, er klar over at det kan bli vanskelig å finne hotellrom, men får nå prøve. Har noen tips? Endret 2. mai 2010 av Alastor Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Östersund er en hyggelig by for en langweekend. Ut fra Google Maps bør en kunne komme seg dit iløpet av en 3-4 timer, så med vanlig kjøring bør det ikke ta mer enn 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå