Simkin Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Min Samsung Syncmaster T240 LCD skjerm døde igår kveld, skjermen ble plutselig helt svart, og den skrur seg ikke på igjen. jeg kjøpte denne i januar 2009, så jeg er godt innafor garantitida. men jeg leser om flere som har hatt samme problem med denne skjermen, skjermen dør rett å slett. og en hadde fått sin reparert med nytt panel, men samme feil oppsto litt senere. jeg vil helst ha igjen en annen skjerm, kan jeg kreve dette? Skjermen er kjøpt på komplett, skal ta en tlf i morgen til de, men vil høre litt her først. Endret 2. mai 2010 av Ovechk1n Lenke til kommentar
Loko Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det du kan kreve er å få skjermen repparert! Først etter 3. gangs samme feil(symptom) dukker opp kan kreve heving/omlevering til nytt produkt! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det Loko skriver er rett, men hør med Komplett, jeg har flere gode erfaring med deres kundeservice Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Spør gjerne om en dyrere, der du betaler et lite mellomlegg. Da er det enda større sannsynelighet for at de lar deg gjøre det. Det er i hvert fall en deal begge parter tjener på. (om du faktisk ønsker en annen) Alternativt en som koster tilsvarende. Men for all del, vet om nettbutikker som MPX og Komplett som faktisk har gitt pengene igjen, slik at jeg kunne kjøpe meg et bedre produkt for pengene (pga et år hadde gått, og bedre/nyere teknologier var på markedet). Kravene dine derimot, er noe helt annet, og der har du ikke krav om refundering, eller noe nytt produkt før det 3. reperasjon/ombytte. Endret 3. mai 2010 av Andrull Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Takker for svar, men jeg kjørte skjermen til service/rep, verkstedet som samsung har avtale med lå kun km unna jobben. så får høre hva de sier først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå