Callisto Star Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg trenger et program som jeg så og si bare skal bruke til å lage split screens, altså hvor det er 2 videoer i 1. Det må også være mulig å flytte filmene i timelinen, noe som virka umulig i Final Cut fordi jeg måtte visst rendre videoene for hver gang jeg flytta dem(hvis jeg forstått det ordentlig...) Noen forslag? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Final Cut. Pro: http://www.youtube.com/watch?v=eTwt_IXsV4Q Express: Det med rendringa kan eg ikkje hjelpe deg med (bruker ikkje FCP/FCE), men det høyres rart ut at ein må rendre på ny berre om ein flytter eit klipp på tidslinja. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Ja jeg vet. Er ikke helt sikker på om det er slik da, men det var sånn det virka for meg når jeg prøvde det, og en kommentar på youtube sa at det var sånn Noen som kan si hvordan det fungerer? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Prøv å rendre om til ProRes 422 (LT hvis tilgjengelig) før du legger filene på tidslinja. Burde gå fint da om du har en nogenlunde ny Mac. Bruk MPEG Streamclip eller Compressor for å konvertere til ProRes 422. Endret 2. mai 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå