larseer83 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Trenger råd til et hjemmekinosystem til min nye LED tv. Kjærringa har delvis godtatt at tv'en er schwær, men hun NEKTER meg å ha et 5.1 anlegg. Finnes det noen bra 2.1 anlegg som LG har? Har LG tv og ønsker da å kjøre samme merke som tv'en. Må ha bluray og ikke koste skjorta..... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Dette anbefaler jeg på det sterkeste. Det kostet meg 5000 spenn, men du kan sikkert få det billigere et eller annet sted. Endret 2. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Så du er fornøyd med lyden? Ser stilrent og bra ut. Det at høyttallerne ser litt puslete ut er kanskje bare synsbedrag? Hvordan er trøkket i bassen? Går det forresten ann å montere høyttallerne på veggen?? Endret 2. mai 2010 av CCCCyanide! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Lyden er meget bra, og bassen er episk. Jeg så Transformers 2 for noen dager siden, og holdt på å få orgasme. Og ja, det går an å montere høytalerne på veggen. Anbefaler det på det sterkeste, du får mye for penga. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Tja, kanskje jeg skulle vurdert dette anlegget da. Det blir nok godtatt av dragen vil jeg tro... Endret 2. mai 2010 av CCCCyanide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå