Gjest gutt15 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har så kalt et lite problem, haha.. jeg faller alt for lett for jenter. Så lenge jentene er attraktiv og snakker med meg kan jeg lett falle for dem og tenke på dem i en lang tid framover som er sykt irriterende. Hvis jeg husker riktig har det alltid vært slik at jeg er et lett offer. Jeg var på en fest med noen venner av meg og noen jenter, og etter et par pils blir jeg jo den sjarmerende karen. Så jeg fikk hu enne dama som satt ved siden av meg, vi klinte og hadde det gøy. I det tidspunktet viste jeg også at dette ikke var noe big deal, begge av oss hadde fått i oss et par pils, vi var rimelig beruset.. Og hu var 2 år eldre enn meg, men fortsatt.. Hun ga meg nummerert hennes. Og selvfølgelig måtte jeg sende en melding til henne der jeg sa at jeg takket for kvelden, og at hun ikke svarer irriterer meg. Men nå er det slik at jeg tenker på henne og det vil jeg IKKE. Fy faen så jævla irriterende det må være. Jeg skjønner virkelig ikke hva som går av meg, det er bare slik at jeg er så følsom. Det er slik at jeg avogtil tenker at det ikke er noe vits i å snakke med jenter fordi jeg vet uansett at jeg kommer til å falle for dem og det er ikke noe gøydt. Jeg er 15, hun er 17. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du er i puberteten, hormonene dine løper løpsk. Have fun! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Vil du glemme henne eller vil du prøve å utvikle det dere har nå? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du er i puberteten, hormonene dine løper løpsk. Have fun! Haha. It's funny because it's true! Tror ikke det er så mye å få gjort med dette, TS. Følelseslivet gjør gjerne som det vil. Lenke til kommentar
Gjest gutt15 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Vil du glemme henne eller vil du prøve å utvikle det dere har nå? Skal jeg være ærlig så vil jeg egentlig prøve å utvilke det, eller i hvertfall bli bedre kjent med hun. Vi så jo på film før vi drakk da, og vi hadde noen par intime stunder der vi holdt hender osv, eller hva skal jeg si. Befølte hverandres hender eller noe sånt. Men da viste hun ikke hvor gammel jeg var, så drakk vi også spurte hun, hun spurte også om jeg hadde kjæreste eller dreiv på med noen. Men akkuratt i det tilfellet så følte jeg noe merkelig, jeg følte som hun var liksom sjefen. Altså som jeg var lillebroren hennes. I et forhold så skal jo gutten være han som styrer det meste liksom ( i mitt synspunkt) og det blir bare dumt om hun ser ned på meg som en liten gutt. Jeg ble jo ganske ustabil etter et par pils, og hun hadde drukket like mye som meg og akkurat bli det samme. Det gikk også ganske hardt for seg med mye klining, og hver gang jeg snudde meg mot hun så var det rett på munnen. Hun hadde drukket et par da, men hun var helt bevist på hva hun gjor og oppførte seg helt normalt enn å være veldig god humør. Også kommer jo problemet, jeg hang dog med noen 17 åringer (venner) og hun trodde da at jeg automatisk var 17 år gammel eller faktisk eldre fordi jeg ser ganske mye eldre ut enn det jeg er. Har også hørt at hun pleier å gå etter folk som er eldre enn henne. Så blir jo spørsmålet, kun la det ligge eller gjøre noe med det? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Vil du glemme henne eller vil du prøve å utvikle det dere har nå? Skal jeg være ærlig så vil jeg egentlig prøve å utvilke det, eller i hvertfall bli bedre kjent med hun. Vi så jo på film før vi drakk da, og vi hadde noen par intime stunder der vi holdt hender osv, eller hva skal jeg si. Befølte hverandres hender eller noe sånt. Men da viste hun ikke hvor gammel jeg var, så drakk vi også spurte hun, hun spurte også om jeg hadde kjæreste eller dreiv på med noen. Men akkuratt i det tilfellet så følte jeg noe merkelig, jeg følte som hun var liksom sjefen. Altså som jeg var lillebroren hennes. I et forhold så skal jo gutten være han som styrer det meste liksom ( i mitt synspunkt) og det blir bare dumt om hun ser ned på meg som en liten gutt. Jeg ble jo ganske ustabil etter et par pils, og hun hadde drukket like mye som meg og akkurat bli det samme. Det gikk også ganske hardt for seg med mye klining, og hver gang jeg snudde meg mot hun så var det rett på munnen. Hun hadde drukket et par da, men hun var helt bevist på hva hun gjor og oppførte seg helt normalt enn å være veldig god humør. Også kommer jo problemet, jeg hang dog med noen 17 åringer (venner) og hun trodde da at jeg automatisk var 17 år gammel eller faktisk eldre fordi jeg ser ganske mye eldre ut enn det jeg er. Har også hørt at hun pleier å gå etter folk som er eldre enn henne. Så blir jo spørsmålet, kun la det ligge eller gjøre noe med det? Da synes jeg du skal prøve å kontakte henne, ikke vær for intens, men hvis hun ikke virker særlig positiv eller ikke svarer på meldinger o.l så bare driter du i det . Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kjenner meg igjen i situasjonen. Faller altfor lett for jenter selv. Er skikkelig plagsomt! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) x Endret 18. juli 2011 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Gjest gutt15 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nå synes jeg at det er mer irreterende og plagsomt enn bra. Å være forelsket er en knall følelse, du føler deg toppers når du er med personen. Og i dette tilfellet så vil jeg være med henne. Jeg er ikke helt enig Sitronsaft, for meg hadde det vært bedre å falle sjeldent for jenter enn å falle for alle jeg blir kjent med. Noen ganger kan jeg drømme om to jenter og det er virkelig kjipt å få silusji følelse når de er ute med andre gutter. Når jeg egentlig vet at dette er ikke noe å satse på og innertste inne egentlig ikke vil ha henne. Sendte en meldning for å spørre om vi skulle møttes igjen, venter på svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå