Lexiboij Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei, har i senere tid hatt trøbbel med en Linksys 39005 router. Den har skiftet navn, og det er ikke mulig å koble seg opp mot den med trådløst nettverk. Nettet er ikke nede i huset siden det er mulig å bruke kabel. Ruteren som tar opp signalet og sender det til hjemmenettverket er av merket 3com om det er nødvendig å vite. Jeg kan ikke mye om dette, men skal prøve å komme med den informasjonen som er nødvendig. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Den Linksysrouteren har nok et annet navn enn 39005. Råder deg til å sette i strømmen og trykke inn resetknappen i litt mere enn 10 sekunder. Du skal se at lampene foran blinker når den er resatt. Koble den så til PC og logg inn http://192.168.1.1. Passord og bruker er admin/admin tror jeg. Sett opp WLAN/Wireless/WI-FI med eget navn (SSID) og kryptering. Sjekk at det er påslått (enablet). Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Ser ut til at det ikke virker. den er ikke enablet. (noe den var sist vi måtte gjøre noe med den) Skal finne navnet på ruteren så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Det er noen grønne blinkende lys: Har prøvd å kope som det står i heftet som fulgte med, men uten hell, ikke kommer jeg inn på denne nettsiden heller, skal se om gamlefar har byttet passord. Det som jeg merker meg er følgende beskrivelse under/ved siden av: DMZ (ikke lys) Wlan (lys, men blinker ikke) 1,2,3,4 (blinker) Internet (blinker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå