Gå til innhold

Hva kan man gjøre når man er 19?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote, jeg tror du misforsto det med sertifikatet. Jeg tror trådstarter er 19 år, og han kan potensielt ha hatt lappen i over et år. Han lurer på hva som faktisk er spennende med å være 19. Jeg fikk selv sertifikatet på 18-årsdagen min og anser alle som ikke klarer det samme for komplette idioter. Derfor er det utrolig lite spennende å si at du kan kjøre bil som 19-åring, selv om det tross alt er fakta. Selfølgelig er 19 bedre enn 17 isolert sett her, men mitt aller første innlegg om at 19 probably er værre enn 17 var basert på at det er MYYYYYEEEEEEE fetere å fylle 20 enn å fylle 18. Imo, hvertfall.

Personlig mener jeg at å kunne kjøre bil som 19-åring er like spennende som at man kan drikke sprit som 54-åring.

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Så du mener at folk som ikke får førerkort til 18-års bursdagen sin er komplette idioter da? Så da er jeg en komplett idiot da? Siden jeg ikke har førerkort (er 20).

Lenke til kommentar

Du trenger ikke anse deg selv som en komplett idiot, men du er jammen hårsår. :)

Det var ikke mening å såre, nei, så det beklager jeg. Spørsmålet i førstepost var uansett hvilke dører som åpner seg når man fyller 19, og jeg tror vi kan være enige om at førerkort klasse B (samt andre klasser) ikke er blant disse såkalte dørene.

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar

du får vel billigere forsikring på bilen, så økonomisk sett så åpner gjerne døren seg for at du får lettere råd til bil med tanke på at du får høyere lønn etter du er fyllt 18, og forsikringspremien går ned.

Lenke til kommentar

Jeg har ennå tilgode å oppleve et utested med 19-års aldersgrense, så det må vel bety at 19-åringene blir stappa sammen med 18-åringene i de aller fleste tilfeller. Mener du at når du er 19 er du voksen nok til å ikke herje og ødelegge, weebl? :p

ja man er voksen nok :p

det er ofte en stor forskjell mellom folk på 18 og 19 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...