Gå til innhold

Hva kan man gjøre når man er 19?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

19 suger nesten mer enn 17 syntes jeg. Under tvil, selvsagt.

Egentlig ikke. Når du er 19 så får du ihvertfall lov å komme inn på utesteder, samt ta sertifikat på bil.

Å være 19 år høres bedre ut enn 18. Er vel eneste fordel jeg ser. :)

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Egentlig ikke. Når du er 19 så får du ihvertfall lov å komme inn på utesteder, samt ta sertifikat på bil.

Sertifikatet kunne du ta når du var 18. Og hva utesteder angår håper jeg inderlig du mener "utesteder". Det blir omtrent som å si at når du har førerkort klasse B kan du kjøre alt som finnes av kjøretøy. Sånn sett er det bedre enn 17, men hvis du er 17 og virkelig vil inn på samme utested som den 19 år gamle kompisen din kommer lovlig inn på, klarer du det fint enten med smisk eller fake leg.

Lenke til kommentar

Sertifikatet kunne du ta når du var 18. Og hva utesteder angår håper jeg inderlig du mener "utesteder". Det blir omtrent som å si at når du har førerkort klasse B kan du kjøre alt som finnes av kjøretøy. Sånn sett er det bedre enn 17, men hvis du er 17 og virkelig vil inn på samme utested som den 19 år gamle kompisen din kommer lovlig inn på, klarer du det fint enten med smisk eller fake leg.

Ja, sertifikatet kan en ta når en var 18. Sertifikatet på bil kan du ikke ta når du er 17. Dette alene er en bedre grunn til at 19 er en bedre alder enn 17.

Og så kommer du inn lovlig på utesteder for personer på 18 år. Det gjør du heller ikke som 17-åring.

Selvsagt kan en komme inn på utesteder som 17-åring. En 17-åring klarer også å kjøre bil. Forskjellen ligger i om det er lovlig eller ikke! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...