0usty Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har planer om å kjøpe meg en iphone, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe nå eller vente til 4g kommer ut. Er det stor forskjell på disse 2 typene, og blir den nye veldig mye bedre? Hva ville du valgt? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nå som det er så kort tid igjen, ville jeg ventet å sett hvordan den nye blir. Den har antagelig veldig mye bedre skjerm. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nå som det er så kort tid igjen, ville jeg ventet å sett hvordan den nye blir. Den har antagelig veldig mye bedre skjerm. Antagelig vis vil du finne en raskere prosessor og mer ram (kanskje 800mhz-1ghz cpu og 512 mb ram), den har nok noe høyere oppløsning også - kanksje til og med amoled eller super amoled. Det blir spennende å se. - Så jeg ville ventet og fått med meg noen brukeranmeldelser, specs og pris - eventuelt hva som skjer med prisen på 3gs... Lenke til kommentar
program Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er ikke mulig for noen av oss å si nå siden ingenting er offisielt enda. Du burde nok vente å se hvordan den nye blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå