arco3 Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hei! Vurdere sterkt å kjøpe meg nytt headset. Har i dag et elendig headset kjøpt på dealextreme. Skal brukes til spilling (Call of Duty, Battlefield o.l.) og musikk. Har et onboard lydkort. Vil dette være en begrensning? Ser noen headset har usb-tilkobling. Fordeler/ulemper med det? Budsjett: Hadde tenkt billigst mulig (200-400,-), men kan strekke meg litt lengre for mye bedre lyd. Skal bestille noen andre komponenter fra Dustinhome, så gjerne et headset som de selger. Har sett på følgende: Creative Fatal1ty Pro Series Gaming Headset Creative USB Gaming Headset HS-950 Logitech Digital presisjon PC Gaming Headset PLANTRONICS 367 PC GAMING HEADSET SteelSeries 5H v2 Likte det siste, men koster litt mer enn jeg hadde tenkt. Hvilket headset gir best lyd for pengene? Andre forslag? Endret 4. mai 2010 av arco3 Lenke til kommentar
peids Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hei! Vurdere sterkt å kjøpe meg nytt headset. Har i dag et elendig headset kjøpt på dealextreme. Skal brukes til spilling (Call of Duty, Battlefield o.l.) og musikk. Har et onboard lydkort. Vil dette være en begrensning? Ser noen headset har usb-tilkobling. Fordeler/ulemper med det? Budsjett: Hadde tenkt billigst mulig (200-400,-), men kan strekke meg litt lengre for mye bedre lyd. Skal bestille noen andre komponenter fra Dustinhome, så gjerne et headset som de selger. Har sett på følgende: Creative Fatal1ty Pro Series Gaming Headset Creative USB Gaming Headset HS-950 Logitech Digital presisjon PC Gaming Headset PLANTRONICS 367 PC GAMING HEADSET SteelSeries 5H v2 Likte det siste, men koster litt mer enn jeg hadde tenkt. Hvilket headset gir best lyd for pengene? Andre forslag? Steelseries Siberia V2 Black USB ( http://teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product.html&artnr=480188 ) uten tvil! Her følger det også med ett meget godt USB lydkort. Vær klar over at ett godt lydkort har utrolig mye å si for lyden - ikke bare headsettet. I tillegg støtter dette lydkortet 7.1 surround noe som er stilig når du gamer mye. Ja, det koster litt mer enn du har tenkt å bruke - men da har du ett behagelig headset MED lydkort for fremtiden! //pe Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Takk for tipset, men det kom dessverre litt for sent. Har faktisk bestilt det headsettet du anbefaler, men den hvite versjonen. Der følger det ikke med usb-lydkort, men det får jeg heller investere i ved en senere anledning dersom jeg ønsker bedre lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå