Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg ser for meg at armbrøst no scoping kommer til å bli veldig populært. Er ikke sikkert at den kommer med på MP-delen da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Håper det blir bra, er litt redd at siden Dice står bak mp-delen i MoH så kan det bli hard konkuranse når det kommer til multiplayer. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Håper det blir bra, er litt redd at siden Dice står bak mp-delen i MoH så kan det bli hard konkuranse når det kommer til multiplayer. Jepp Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Håper det blir bra, er litt redd at siden Dice står bak mp-delen i MoH så kan det bli hard konkuranse når det kommer til multiplayer. Jepp Redd? Får de noe å sammenliknes med betyr vel bare det at de må gjøre sitt beste? Og at det kan bli bedre enn om de er uten konkurranse? Jo mer konkurranse på markedet, jo billigere ting til oss.. (minus megastore\spaceworld) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Her er noen av våpnene som kommer i Call Of Duty: Black Ops! Assault rifles/Maskingevær - AK-47 - Steyr AUG - AR15 - G11 - Mest sannsynlig M4 og M16 også. Rifles (bolt action)/Rifler - Carcano Submachine guns/Maskinpistoler - Ingram MAC-10 - H&K MP5k Prototype Light Machine Guns/Tungkaliber våpen - RPK - M60 Shotguns/Hagler - Franchi SPAS-12 Bows/Buer - Scoped Crossbow Pistols/Pistoler - M1911 Launchers/Bæreraketter - M202A1 "Grim Reaper" Rocket Launcher - RPG-7 - China Lake Pump Action Grenade Launcher Flamethrowers/Flammekaster - Flamethrower Attachments - Swarovski Scope - Suppressor/Silencer Alternate Ammo Types/Alternativ ammunisjon - Explosive Crossbow Bolts - Dragon's Breath Shotgun Rounds (Mest mulig eksplosive shells) Grenades/Håndgranater - M67 Special grenades/Spesial håndgranater - Smoke Grenade Other/Annet - Knife - Machete - C4 Merk: Alle våpen, med mindre spesifisert, er antatt for å være med i enspiller. Kilde: http://www.codblacko...s-weapons-list/ Endret 3. juni 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg ser for meg at armbrøst no scoping kommer til å bli veldig populært. Er ikke sikkert at den kommer med på MP-delen da Armbrøst no scoping? Hva er det? *MP5k! Hvorfor ikke vanlig MP5? dan var jo mye bedre! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg ser for meg at armbrøst no scoping kommer til å bli veldig populært. Er ikke sikkert at den kommer med på MP-delen da Armbrøst no scoping? Hva er det? *MP5k! Hvorfor ikke vanlig MP5? dan var jo mye bedre! Folk er vandt med MP5k fra MW2 så de selger sikkert 100k flere eksemplarer med å bruke den, og ikke vanlig MP5. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Men så kan MP5 vekke noen gode minner fra CoD4 også, som de fleste for øvrig likte bedre enn MW2. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Men så kan MP5 vekke noen gode minner fra CoD4 også, som de fleste for øvrig likte bedre enn MW2. Likte bedre, ja. Men tror MW2 solgte mye mer, de trenger ikke at folk flest liker spillene, bare at de kjøper.. og er nok mange mindreårige som elsket MP5k og kommer til å kjøpe dette spillet også. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som har noe info om beta? Gleder meg veldig til dette, og MoH. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vet bare at de som har bc2 får vært med i betaen i MoH.... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kødder du? Kjekt da, gleder meg veldig til begge! Og håper virkelig på at treyarch klarer å rydde opp etter IW og robert bowling eller hva køllen heter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Leste det på BC2 sin side eller Dice Håper Treyarch klarer det denne gangen, har litt håpet etter og ha sett trailerne...men man får liksom bare inntrykk av det grafisk. Og den ser helt grei ut pluss man vet man kan sette opp egne servere. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er en av de som spiller på konsoll, og spiller for øyeblikket så og si kun BFBC2. Gikk lei all utnyttingen av perks i MW2. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Av å se på trailarne får en som sagt bare inntrykk av grafikken. Jeg var misfornøyd med mp delen til waw, men grafikken var det ingen ting å si på.. så trailerne juger litt. ser så eksklusivt ut, men er ikke sikkert det er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå