Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, odds for at dette kan bli mitt første Treyarch-spill i COD-serien. Jeg sto over WaW, men her kan det bli skøy. "Black Ops" indikerer litt mere sniking, synes jeg. Kanskje de gjør en tilnærming mot SOCOM-serien på PS3? Litt mer taktisk spill, kanskje?

Lenke til kommentar

Tror ikke det kommer til å bli en flopp, gleder meg jeg :)

Men tror det nye Medal Of Honor kommer till å ta råtta på dette.

+1

MoH må bare bli bra :) så lenge det lever opp til hva som har blitt sagt hittil da..

At det ikke bare går nedover nedover det siste året som med Operation Flashpoint: DR...

Lenke til kommentar

Vikingr: IW er nok de som har lagd best kvalitets spill gjennom tidene, de gikk av pga de hadde de verste betingelsene og et møkka moder selskap: Activision.

Selv så tror jeg det nye MoH spillet kommer til å Gi Bad Company 2 og CoD BO stor konkuranse og å kjøre de begge langt ned i grøfta.

Lenke til kommentar

MW2 var ingen flopp. Sjå så mange som gamer det! Og MP-delen, er ikkje so gale som det skal ha seg til eigentlig.

Og grunnen til at eg meinar det blir so masse, er at det såg ut som (for MEG) ein blanding av sci-fic-eit-eller-anna, gamalt spel, samtidigt som det kunne vert MW2.

Lag no eit deidkert spel.

Lenke til kommentar

Leste en plass at en god del skulle foregå i Vietnamkrigen.

Men ikke bare det, ryktene sier at det er USA som går av med seieren ... isåfall er ikke dette spillet for meg.

Btw elsker jeg MW2, selv om det er veldig lagt opp for nybegynnere.

Lenke til kommentar

Det var treyarch som laget spillet så har ikke så store forventninger, men de klarte jo å lage en zombie del til WaW som var veldig bra.. Så jeg håper de lager noe sånt denne gangen også. Håper også de beholder dedicerte servere ellers tror jeg nok jeg kommer til å spille mp delen like lite som mp delen til WaW

btw, syntes videoen lignet veldig på traileren til MOH.

Jeg gleder meg nå uansett :)

men jeg syntes ikke MOH har vært noe bra etter Allied Assault, så tror ikke det spillet vil bli særlig bra. men får vente å se..

Er det noen som kan si hva flopp egentlig er? :roll:

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det er vel at når noe blir over hypet og fått masse omtale i media osv så blir det lansert, så suger det.

Lenke til kommentar

Det var treyarch som laget spillet så har ikke så store forventninger, men de klarte jo å lage en zombie del til WaW som var veldig bra.. Så jeg håper de lager noe sånt denne gangen også. Håper også de beholder dedicerte servere ellers tror jeg nok jeg kommer til å spille mp delen like lite som mp delen til WaW

btw, syntes videoen lignet veldig på traileren til MOH.

Jeg gleder meg nå uansett :)

men jeg syntes ikke MOH har vært noe bra etter Allied Assault, så tror ikke det spillet vil bli særlig bra. men får vente å se..

WaWs SP og MP var jo rått, og det hadde dedikerte servere...

Lenke til kommentar

Uansett bedre enn ødelagte MW2. Spørs egentlig om de vil gjøre det like "noob-friendly" med commando og noobtube :(

Einig med det fyrste og så får me håpe på at dei ikkje tek med noobtube og commando. Dei kan og gjere mapsa på BO litt mindre campe vennlege enn det MW2 har.

Lenke til kommentar

skal de lage spillet like noobvenlig som mw2, med tac-knife+comando/noobtube+danger close etc. så får de iallefall få med dedikerte servere så vi kan ha noen servere med regler som forbyr det! f.eks. en mod som gjør at du ikke kan velde de også...

Lenke til kommentar

Er vel de fleste som syter litt for mye om commando noobs og N00b tubes. Samt er de irriterende, men det finnes måter og eie disse på: Spille Defansivt!, Shotgun i close quarters og i små maps hold dere uten for close quarters. N00btubes: Blastshield og rusher class stanser disse kjapt.

Samt dere som kaller oss snipere for campere, vi kan jo kalle dere andre for gjennomsnittlige idioter som løper rundt med asault rifles og syter kraftig hvis noen dreper dere og hyler ut "F*** You CAMPER AZZES!!!". Det er en grunn at det er forskjellige klasser av våpen, det er for at man skal spille taktisk, flere her tenker vel ikke såmye på det men løper solo rundt uten å tenke på de andre på laget. Selv spiller jeg mest SnD fordi jeg slipper idioter og jeg kan spille med andre som faktisk spiller spillet på en måte som er fornuftig.

Selv tror jeg COD BO blir et middelmådig spill, Treyarch har det med å legge til noen morsome faktorer som gjør spill opplevelsen bedre som: Flammekaster, Zombiemod og Alien Gun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...