vipone Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Nytt Call of Duty-spill kommer 9. november. Hva tror du om spillet? http://www.youtube.com/watch?v=l1pUiQxVjvU Endret 2. mai 2010 av vipone Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Trur det blir ein flopp Hadde ikke overrasket Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tror ikke det bli noen klassiker det der, kommer vel til å ligge i skoffen å samle støv slik WaW gjør...... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Huff, tror jeg står over denne ja Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Virker som de melker kua for å få inn bere penger Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg tror den blir bra, er klar for noe nytt nå.. Begynner å bli litt lei MW2 hvertfall Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ser fram til dette etter floppen MW2, dette kan bare bli bedre. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 er treyarch som lager det, så blir nok helt sikkert bedre i forhold til MW2. er forresten en annen tråd om dette. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ein venn av meg sa detta såg smått ut som ein blanding av Star Wars og sånt, og når eg ser etter. So må eg sei meg litt enig. Blir litt for mykje liksom.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ein venn av meg sa detta såg smått ut som ein blanding av Star Wars og sånt, og når eg ser etter. So må eg sei meg litt enig. Blir litt for mykje liksom.. Star wars? ser ikke noe sci fi der... Blir litt mye av hva? CoD spill? IMO er det bare MW2 som har feilet, det betyr ikke at hele serien er doomed... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Med treyarc blir det ikke spesilt bra. Men jeg håper det motsatte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tror ikke det kommer til å bli en flopp, gleder meg jeg Men tror det nye Medal Of Honor kommer till å ta råtta på dette. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tror ikke det kommer til å bli en flopp, gleder meg jeg Men tror det nye Medal Of Honor kommer till å ta råtta på dette. Spesielt når DICE mekker mp delen Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ser fram til dette etter floppen MW2, dette kan bare bli bedre. Å kalle mw2 en flopp er jo å ta i. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Treyarch har ikke akkurat hatt de beste episodene i denne serien, men man kan jo håpe at de har lært litt mer etterhvert. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Konseptet kan fungere. Er ikke så stor fan av Treyarch heller, men det gjenstår å se hvordan det blir! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Ser fram til dette etter floppen MW2, dette kan bare bli bedre. Modern Warfare 2 has received highly positive reviews from various gaming websites, attaining a 94% aggregate score on Metacritic, with praise stemming primarily from its in-depth multiplayer component. Upon its release, the game sold approximately 4.7 million copies worldwide in 24 hours. On March 16, 2010, Activision confirmed that the game had sold over 14 million copies worldwide, making it the second best-selling game of all time in the UK, and third best-selling game of all time in the U.S. Facepalm. Endret 2. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Grunnen til at folk sier det flopper er jo på grunn av MP-delen. På grunn av IWnet. Spillet er jo ikke elendig i seg selv, det er jo awesome! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 En flopp for noen, en suksess for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå