Dweagord Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei ! Jeg skal snart bestille pc i deler fra komplett og da følger OS ikke med. Så jeg tenkte at jeg kansje kunne laste dette ned fra Pirate Bay . LINK Fikk en kamerat til å laste det ned og teste det og det funka. Så jeg lurer på, kan jeg brenne dette til en cd og putte det inn i en pc UTEN OS og installere det ? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei ! Jeg skal snart bestille pc i deler fra komplett og da følger OS ikke med. Så jeg tenkte at jeg kansje kunne laste dette ned fra Pirate Bay . LINK Fikk en kamerat til å laste det ned og teste det og det funka. Så jeg lurer på, kan jeg brenne dette til en cd og putte det inn i en pc UTEN OS og installere det ? Dette er ikke et spørsmål som hører til på forumet, les retningslinjer. Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Åja , sorry . Men noen som vet et sted jeg kan få svar? 1 Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Åja , sorry . Men noen som vet et sted jeg kan få svar? Du spør jo om det samme en gang til, finn et lugubert sted på nettet hvor du sikkert får masse svar pluss malware på kjøpet. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Løsningen er enkel: Kjøp operativsystemet. Der du kjøpte de øvrige delen kan du også kjøpe operativsystem! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Løsningen er enkel: Kjøp operativsystemet. Der du kjøpte de øvrige delen kan du også kjøpe operativsystem! Og hjelp til piratvare vil du ikke få på diskusjon.no Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg