Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kyssa med ei dame på byen. Er det utroskap?

Anbefalte innlegg

Anbefaler trådstarter å si det. Det er ikke opp til deg alene å bestemme hva som er okei og ikke okei, det er opp til deg og dama i fellesskap. Hvis du synes det er okei, og hun ikke, så er det ikke okei.

Dette.

Det er nemlig ofte ganske egoistisk motivert å holde sannheten for seg selv. Det tror jeg forøvrig gjelder i dette tilfellet også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er også rimelige egoistisk å belemre dama si med dette bare for å lette sin egen samvittighet...

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Hold kjeft! Dette kommer KUN til å skape usikkerheter hos dama di, og ingenting godt kommer ut av det.

kanskje usikkerheten hun trenger..tenkt om det skjer igjen?

Lenke til kommentar

Det er også rimelige egoistisk å belemre dama si med dette bare for å lette sin egen samvittighet...

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Hold kjeft! Dette kommer KUN til å skape usikkerheter hos dama di, og ingenting godt kommer ut av det.

Akk, ja. La henne for all del ikke vite hva slags menneske hun faktisk er kjæreste med. La henne leve i uvissheten, sånn at hun slipper ta et valg basert på fakta.

Lenke til kommentar

Hvis du har tenkt til å si det, så bør du vite hvordan hun kommer til å reagere.

Jeg hadde aldri i verden kunne gjort det mot typen, uansett. Det finner jeg direkte forkastelig. Jeg vet i hvert fall at jeg ikke hadde gått rundt en hel dag/flere dager og vært sur på typen fordi han sa at han hadde kysset ei dame på byen, derimot hadde jeg snakket til han med fornuft osv., og sagt at dette legger vi bak oss. Hadde typen heller holdt kjeft og jeg hadde funnet ut av det, så hadde jeg nok blitt litt sur, men ikke noe mer.

Anyway, regner med at du aldri vil gjøre det flere ganger, så jeg tror det er nok best at du holder kjeft om kysset i dette tilfellet. "Ærlighet varer lengst" - reeeen bullshit.

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Anbefaler trådstarter å si det. Det er ikke opp til deg alene å bestemme hva som er okei og ikke okei, det er opp til deg og dama i fellesskap. Hvis du synes det er okei, og hun ikke, så er det ikke okei.

Dette.

Det er nemlig ofte ganske egoistisk motivert å holde sannheten for seg selv. Det tror jeg forøvrig gjelder i dette tilfellet også.

Agreed.

Lenke til kommentar

Fikk beskjed om at jeg er mann og at jeg bare måtte få meg noe hvis jeg trengte. :whistle:

Betydningen ligger i ordet, hvorfor skal vi bruke ord dersom vi ikke bryr oss om betydningen?

Om man så har kjæreste, har man ingen meldeplikt. Og for enhver dame så er nok alle mennekjærester bare noe midlertidig til hun finner noe bedre. Andre veien også selvsagt. Det er både innbilsk og naivt å tro noe annet. De fleste skygger banen dersom det oppstår komplikasjoner eller de finner noe bedre.

Single serving friends FTW.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Uansett hva fremtiden måtte bringe, så spiller det ingen rolle mtp forholdet i nåtid. De fleste forhold ryker til slutt, men du kan ikke bruke dette som unnskyldning for hva du gjør i forholdet. Du kan runke ordboken så mye du vil, ordet spiller ingen rolle, betydningen av det gjør det.

De fleste par har som krav at partneren er trofast (uavhengig om de er gift eller ikke).

Lenke til kommentar

Kan du leve i et forhold der sidesprang er greit, så er jo det kjempeflott for deg. Hadde vært deilig å ikke bekymre seg for det. Men det er nå slik at de færreste synes det er greit.

Og på en annen side, et forhold uten drama blir nok fort kjedelig. Uten nedturene får man ikke de store oppturene heller. Noen klarer å holde seg trofaste, veldig mange ikke. Men går det skeis, så går det skeis. Man dør ikke av det.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Dette.

Agreed.

Støttes.

@BadCat: Det har overhodet ingenting å si om man er gift eller ikke. Utroskap er utroskap, og det er så absolutt ikke "open season" om man "bare" er kjærester.

Lenke til kommentar

Som et fritt menneske kan du gjøre hva du vil så lenge du ikke medfører skadeverk, tap eller svindel i kontrakt.

Fortell det til din (eventuelle) kjæreste, skal vi se hvor lenge hun blir. Sier dog ikke at du ikke vil finne noen, man tager vad man haver, men det er kvinnfolk jeg ikke ville tatt i med en tang engang personlig. :)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Jeg har allerede gjort det slutt. Hun hadde store problemer med å holde beina samlet.

Du skriver her at du kan fritt være utro hvis du vil og at det ikke er noe galt i det, så i neste innlegg sier du selv at du gjorde det slutt når hun var utro ?

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...