RRgrotzzRR Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Noen som har lyst, med sine fantastiske Photoshop skillz, å lage en Gamer logo..Gamer navn er Fretz, bak navnet skal d være litt av WoW, CoD6:mw2, og css Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 okeey...bare lag du Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Lagde en, siden du spurte så pent. Er noen småfeil her og der, men alt i alt er jeg ganske fornøyd med logoen. Håper du liker den Endret 4. mai 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det der er da ikke en logo! Lenke til kommentar
Jonnvoll Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Med forbehold om at jeg tar feil, men virker som det ligger et snev av "skjult" sarkasme i Ajacos bidrag Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg trodde det 'snevet av sarkasme' var ganske innlysende jeg. Lenke til kommentar
Haughty Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 "okeey...bare lag du " Ja ser du har lært deg alt når det kommer til å spørre om gratis arbeid. Lagde en helt konge "logo" jeg også. Forventer at den blir brukt da det ligger en del timer bak. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Digger lens flaren. Får frem seriøsiteten til ts. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 ^ Beste kommentar noen sinne. Nei, jeg tuller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå