Delvis Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kom på det. At disse eks. hardiskene jeg har er bare til å plugge i en PC, så har man full tilgang. Er der noen måte man kan legge inn et passord for å få tilgang til innholdet? Sånn i tilfelle de skulle komme i hendene på uvedkommende mener jeg. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det finnes massevis med løsninger for kryptering av disker etc. Om det er noe poeng er det bare du som kan avgjøre, det bør vel være snakk om skikkelig sensitivt innhold før man går til slike skritt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Det finnes massevis med løsninger for kryptering av disker etc. Om det er noe poeng er det bare du som kan avgjøre, det bør vel være snakk om skikkelig sensitivt innhold før man går til slike skritt. Ja hadde vel ikke spurt om jeg ikke så det som et poeng. Behøver vel ikke være så sensetivt før det der har en nytteverdi. Så ja, dette er det jeg som har avgjort allerede før jeg skrev førsteinnlegget. Det som er interessant for meg her da, er spesifikke tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå