illiun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) hvor mye får jeg får 10-15 ps2 spill + ps2 konsoll og en kontroll ## topic endret av ilpostino ## Endret 3. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det kommer veldig ann på hvor bra spill det er snakk om. Det kan kanskje lønne seg å selge maskinen med ett utvalg av de beste spillene, og så selge resten av spillene hver for seg. Prisen vil vel ligge på fra 4-500kr opp mot 1000-1200kr for hele pakka alt avhengig av hva slags spill. Lenke til kommentar
illiun Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 The Warriors HErdy gerdy Sly 3 Medal of honor frontline namco museum RAtchet and clank 3 ringenes herre atter en konge star wars revenge of the sith LEgo star wars (pc) Hulk Canis canem edit og kanskje Gutiar HErdo 2 med gitar og ps2 konsollen+1 kontrol Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg vil tippe en fornuftig pris for alt er rundt 800-999kr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Med gitar til GH2 vil jeg tro du kan bikke tusenlappen, men ikke stort mer enn det. Denne er forresten veldig feilpostet. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Flyttet tråden til en mer passende kategori (Reaksjoner tas på PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå