Ethernet Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei! Forholdsvis enkelt spørsmål: Der vannet går ned i sylinderen, skal det sitte en sak mellom slange og sylinderlokk? Utenom pakningen selvfølgelig. Slik det er nå, så har jeg bare en pakning der, men jeg mener å huske at en kamerat hadde en form for regulator der eller noe slikt, noe med en kule inni, som så ut som om den regulerte mengden vann eller noe slikt. Stemmer dette? Takk. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er termostaten som regulerer mengden av kjølevann som kommer inn i sylinderen. Det er den som sitter der Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Og denne er hvor nødvendig? Du finner ikke noe bilde av denne for meg vel? Jeg har jo ikke slik ejg nå, men så blir aldri motoren varm heller da, går aldri oppover fra "cold" på termostaten edit: del nr. 7 her? http://nsr125.com/schem1.jpg Endret 2. mai 2010 av Ethernet Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er del nr 7 ja, du kan prøve å bytte den ut, men du merker vel om motoren blir varm selv om tempmåleren ikke går oppover? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Det er ingenting galt med tempmåleren For tidligere i år, så hadde den ene slangen blitt ødelagt slik at det ikke kom noe vann til sylinderen. Da gikk den brått til "hot" og litt til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå