Gå til innhold

Fotokurs i utlandet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes nok. Men "utlandet" er svært mange land og mange språk. Du bør oppgi hvilke språk du kan godt i og med at dette vil være styrende på hvilke land som er aktuelle. Husk også at pris på selve fotokurset bare er en brøkdel av omkostningene ved å gå et kurs i utlandet (reise, rom, mat etc). Du bør også oppgi hvilket nivå du er på. Har du god kunnskap om eksponering?

Lenke til kommentar

Det finnes nok. Men "utlandet" er svært mange land og mange språk. Du bør oppgi hvilke språk du kan godt i og med at dette vil være styrende på hvilke land som er aktuelle. Husk også at pris på selve fotokurset bare er en brøkdel av omkostningene ved å gå et kurs i utlandet (reise, rom, mat etc). Du bør også oppgi hvilket nivå du er på. Har du god kunnskap om eksponering?

Kurset bør foregå på engelsk eller skandinavisk.

Har speilreflekskamera som jeg klarer å bruke med manuelle innstillinger men føler ikke jeg har så veldig god kunnskap om foto.

Prisen har jeg ikke helt sett for meg da det spørs hva jeg finner og varigheten på kurset. ;)

Lenke til kommentar

Hvis du er ute etter action og litt sånn krigsfotograf stil på kurset, velg London sentrum.

Da får du i tillegg til kurs og mulighet til å ta mye kule bilder, en stor sjanse for at engelsk politi kommer å trakasserer deg, spør hva faen du driver med, og er du skikkelig heldig havner du på glattcelle !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...