Myklebust89 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvordan mekker jeg en teller i JS? bare en helt vanlig teller..... Trenger ikke være sånn at den skiller ut de IP'ene som har vært der før og lignende.... Trenger jeg en database for dette? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Du finner masse fine scripts på http://www.hotscripts.com. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 ja, da trenger en database for dette. Bruk php! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 anbefaler php, men du trenger ikke no database, bruk en plain text fil Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har ikke peiling på PHP, å siden jeg nå hadde tenkt ti lå prøve meg på JS.... Hvordan kan jeg gjøre det, om det virkelig går, kunne jeg tenkt meg å bruke en plain txt fil... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har ikke peiling på PHP, å siden jeg nå hadde tenkt ti lå prøve meg på JS.... Hvordan kan jeg gjøre det, om det virkelig går, kunne jeg tenkt meg å bruke en plain txt fil... Før du begynner med php burde du lære deg ett annet programmerings-språk! Har sett att du kan litt Delphi, men lær deg Javascript før du begynner med noe annet! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 kan litt delphi ja.... skal snart oppdatere MP3 spilleren min... Akkuarat nå har jeg tenkt til å lære litt JS. Tenkte kanskje på en teller som telte hvor mange som hadde lasta ned div. ting på hjemmesida mi! går d i JS? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 kan litt delphi ja.... skal snart oppdatere MP3 spilleren min...Akkuarat nå har jeg tenkt til å lære litt JS. Tenkte kanskje på en teller som telte hvor mange som hadde lasta ned div. ting på hjemmesida mi! går d i JS? NEI! Det har jo jeg allerede svart på.... :x Hvisdu ikke kan noe javascript, så start med noe enkelt!! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 OK...... Noen tips om hva jeg burde starte med da? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 OK......Noen tips om hva jeg burde starte med da? PHP.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 start med å finn en tutorial du, f.eks. på webmonkey... Den er god Lenke til kommentar
BP da Coder Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 http://hotwired.lycos.com/webmonkey/progra.../tutorial4.html heh, jeg fikk ikke BBCode til å funke på denne posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå