Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsterker.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken forsterker har du ?

de fleste forsterkere er ganske enkle.

først har du de vanlige kablene til høyttalere og signalg kabler, så kobler du til + og - i tillegg til remote, som skal være koblet til forsterkeren sånn at cd spilleren kan sende signal til forsterkeren når forsterkeren skal starte.

Det meste av elektronikk tåler litt vann så lenge de får tørke godt før du plugger strøm til

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Jeg tenkte på og kjøpe denne http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo/Forsterkere/Sluttrinn/ , men jeg er ikke noe ekspert på bil sterio.

Hvilken forsterker har du ?

de fleste forsterkere er ganske enkle.

først har du de vanlige kablene til høyttalere og signalg kabler, så kobler du til + og - i tillegg til remote, som skal være koblet til forsterkeren sånn at cd spilleren kan sende signal til forsterkeren når forsterkeren skal starte.

Det meste av elektronikk tåler litt vann så lenge de får tørke godt før du plugger strøm til

Lenke til kommentar

Tror det skal være likt som jeg skrev over her. bare å spørre her i tråden om du lurer på noe , har noe problemer etc...

forsterkeren skal nok tåle fukten i bilden, den er jo tross alt laget for å stå i bil, hvis du får problemer er det jo bare å få garanti på den.

Mvh Mr.A

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Takk:) Tror jeg har det jeg trenger fra no av så bare spør jeg videre om jeg står fast:)

Tror det skal være likt som jeg skrev over her. bare å spørre her i tråden om du lurer på noe , har noe problemer etc...

forsterkeren skal nok tåle fukten i bilden, den er jo tross alt laget for å stå i bil, hvis du får problemer er det jo bare å få garanti på den.

Mvh Mr.A

Lenke til kommentar

Husk å koble fra batteriet før du begynner å koble ;)

Du må også ha tykke nok kabler til strøm, og plussledningen skal ha sikring framme ved batteriet. Jordingen til forsterkeren er VIKTIG, så sørg for at den får skikkelig kontakt med rent metall.

Ps: de forsterkerene du linker til, leverer såvidt litt mere enn en bra spiller, bare så du er klar over det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...