Plug Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva er egentlig forskjellen på disse A3 multifunksjonsskriverne fra Brother? DCP6690CW - A3 MFC6490CW - A3 Ja, den siste er med telefax... Men hvorfor er den dyrere enn den uten? Er det andre forskjeller? Dessuten - noen som har noen erfaring med noen av dem? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hiver meg på her jeg også. Lurer på å kjøpe en multifunksjonsskriver i a3 serien til Brother. Har noen erfaringer med fotoutskift på disse? Er de bra? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ingen som har erfaringer med brothers a3 multifunksjonsskrivere alstå? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det kan du nok anse som meget sannsynlig. For meg er Brother kontormaskiner, laserskrivere og faxer. De modellene som det linkes til her, vil jeg tro passer mye bedre på et kontor, enn hjemme hos en hobby-fotograf. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du har sikkert rett, men det hadde vært fint med a3 multifunksjonsskriver. Er vel ingen andre som leverer det nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå