Thommisen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei. Noen som vet om CMD triks? Har lyst til å lære meg ting og tang i den, og det kan være hva som helst. Skriv hele prosessen visst du vet noe Takk Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei. Noen som vet om CMD triks? Har lyst til å lære meg ting og tang i den, og det kan være hva som helst. Skriv hele prosessen visst du vet noe Takk Enkelt søk kan hjelpe deg godt. Her har du liste over CMD commandos. Trykke du på dem for du meir info (Engelsk men det går sikkert fint?) http://ss64.com/nt/ Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Takk. Har funnet noen andre sider før, men de har ikke vært noe til hjelp Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du er klar over at cmd.exe ble "byttet ut" for flere år siden med powershell? Kan kanskje være mer matnyttig og fremtidsrettet å lære det i stedet. Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Du er klar over at cmd.exe ble "byttet ut" for flere år siden med powershell? Kan kanskje være mer matnyttig og fremtidsrettet å lære det i stedet. Har ikke tenkt noe over det. Men kanskje jeg skal begynne å lære meg det istedenfor da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå